اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

فروش بازی …NieR Replicant ver.1.22474487139 به یک میلیون نسخه رسید

سازندگان سری NieR با انتشار توئیتی آخرین آمار فروش بازی‌های …NieR Replicant ver.1.22474487139 و همچنین NieR: Automata را اعلام کرده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی NieR Replicant ver.1.22474487139…

هر چند یوکو تارو، خالق سری مدتی قبل از عرضه به‌شوخی گفته بود بازی …NieR Replicant ver.1.22474487139 فروش خوبی را تجربه نخواهند کرد، اما این عنوان موفق شده تا طی حدود دو ماه بیش از یک میلیون نسخه بفروشد. این آمار شامل نسخه‌های فیزیکی ارسال شده به سراسر دنیا و همچنین فروش دیجیتالی می‌شود.

در همین حال، بازی NieR: Automata که در اوایل سال 2017 منتشر شده بود نیز همچنان به فروش خوب ادامه می‌دهد و اکنون اعلام شده فروش این عنوان، به بیش از 6 میلیون نسخه رسیده است. نیر اوتاماتا که پس از عرضه بر روی پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، بعدها برای ایکس باکس وان و همچنین سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس قرار گرفت.

هنوز اخبار خاصی از ساخت دنباله سری به‌گوش نمی‌رسد، اما طرفداران می‌توانند نیم‌نگاهی به بازی NieR Re[in]carnation داشته باشند. NieR Re[in]carnation یک بازی موبایلی نقش آفرینی است که به کارگردانی یوکو تارو ساخته شده و داستان آن در دنیای همین سری جریان دارد. بازیکن در نقش یک دختر جوان، در منطقه‌ای به‌نام The Cage به جستوجو و زنده کردن خاطرات خود می‌پردازد. این بازی که هم‌اکنون در ژاپن در دسترس است، بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و نسخه انگلیسی آن نیز در تاریخ نامشخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا