اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

بازی‌های NieR: Automata و Undertale به PS Now می‌آیند

سونی عناوین ماه آگوست سرویس PlayStation Now را معرفی کرده که در آن، بازی‌های NieR: Automata ،Undertale و Ghostrunner حضور دارند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های آگوست سرویس PS Now

بازی NieR: Automata که ابتدا در سال 2017 منتشر شده بود، توانسته تا امروز بیش از 6 میلیون نسخه بفروشد و موفقیت‌های زیادی را کسب کند. این عنوان اکشن RPG داستان شخصیت‌های 2B و 9S را از سازمان YoRHa روایت می‌کند. آن‌ها وظیفه دارند تا با ربات‌هایی که توسط موجودات فضایی ساخته‌اند و به زمین هجوم آورده‌اند، مبارزه کنند. اما مشخص است که همه‌چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست و داستان آن‌ها وارد پیچیدگی‌های بیشتری خواهد شد.

عنوان بعدی، بازی Ghostrunner  است که سال گذشته عرضه شد و توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد. بازی یک اکشن سرعتی اول شخص است که بازیکن را در نقش جک قرار می‌دهد. او دارای قدرت عکس‌العمل فوق‌العاده سریعی است و با ترکیبی از پارکور و استفاده از یک کاتانا، در مسیر خود که بالا رفتن از یک برج است، پیش می‌رود. عنوان آخر نیز بازی Undertale است که در سال 2015 منتشر شد و توانست به یکی از بازی‌های RPG چند سال اخیر تبدیل شود.

شایان ذکر است که در میان این 3 عنوان، بازی NieR: Automata به مدتی محدود و تا تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) در دسترس مشترکان PlayStation Now خواهد بود. همچنین با اضافه شدن بازی‌های جدید، عناوین Twisted Metal، Jump Force، WWE 2K Battlegrounds و Machinarium این سرویس را ترک خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا