اخبار بازی

Nier جدید، کاملا یک بازی از سوی Platinum Games است

Nier جدید (یا هر اسمی که در آینده خواهد‌داشت)، تقریبا به‌صورت کامل توسط پلاتینیوم گیمز در حال ساخت است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

Nier جدید که در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد، همگان را غافلگیر کرد. مهم‌تر از تصمیم Square Enix برای زنده کردن این عنوان، اعلام ساخت بازی توسط شرکت سازنده‌ی بازی‌هایی نظیر متال گیر رایزینگ و بایونتا یعنی پلاتینیوم گیمز جالب توجه بود.

آقای Taro Yoko از اسکویر اینیکس کارگردان بازی است. اما تمام مراحل ساخت بازی در استودیوهای اوساکا و توکیو پلاتینیوم گیمز طی خواهد‌شد. طراحی شخصیت‌ها بر عهده‌ی Akihiko Yoshida از CyDesignation است و همچنین آهنگساز محبوب نسخه‌ی قبلی نیز دوباره در این نسخه حضور خواهد‌داشت.

 

Yasuhisa Taura در مصاحبه‌اش با گیم‌اسپات و دلیل پیشنهاد ساخت بازی به اسکویر گفت:

« من در حال آماده کردن در‌خواستی برای ساخت ادامه‌ی Nier بودم که در این زمان از شرکت اسکویر با من تماس گرفتند و درخواست همکاری برای ساخت یک بازی را دادند. من نیز ساخت ادامه‌ای برای Nier را به آن‌ها پیشنهاد دادم و مورد قبول واقع شد. »

وی در ادامه افزود:

« افراد زیادی طرفدار این عنوان هستند. پس انتظارات زیادی از ادامه‌اش دارند و من از تخصص خود در ساخت بازی‌های اکشن استفاده کرده و سیستم مبارزه‌ی بازی را جذاب خواهم‌کرد. »

 

منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی در هفته‌ی گیم پاریس که در این ماه برگزار خواهد شد هستیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا