اخبار بازی

شایعه: پروژه اسکارلت دارای موتور فیزیک داخلی خواهد بود

کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن و ایکس باکس در دست توسعه قرار دارند اما درحال حاضر هیچ نوع خبری به غیر از شایعات از آن‌ها به گوش نمی‌رسد. طی چند ساعت اخیر شایعه جدیدی از پروژه اسکارلت، کنسول نسل بعد مایکروسافت در اینترنت پیچیده که اشاره به ابعاد تکنیکی جدید و غیرقابل پیش‌بینی در کنسول نسل نهمی این شرکت دارد. اتفاقی که می‌تواند موجب تغییر مسائل برای بازی‌سازان شود. (به عبارتی، می‌تواند پروسه ساخت را برای آن‌ها دگرگون سازد)

بر اساس جدیدترین ویدیوی منتشر شده توسط کانال Skullzi TV در شبکه یوتیوب، مشخص شد «شرکت مایکروسافت» مدتی قبل اختراع جدیدی را به ثبت رسانده که بر اساس آن، کنسول ایکس باکس بعدی شامل موتور فیزیک داخلی می‌شود. این قطعه جدید در دستگاه می‌تواند باعث باز شدن درهای جدیدی به روی توسعه دهندگان بازی شود و بسیاری از مشکلات فعلی آن‌ها را مرتفع سازد.

پروژه اسکارلت

در دیگر شایعات منتشر شده، این طور به نظر می‌رسد که مایکروسافت درحال ساخت دو مدل ایکس باکس با اسم رمز Anaconda و Lockhart باشد که اولی همانند Xbox One X از قدرت بیشتری بهره برده و دومی نیز کنسولی ضعیف‌تر با قیمتی کمتر خواهد بود. در ادامه می‌توانید مشخصات هردو را مطالعه کنید:

مشخصات Lockhart:
CPU: Custom 8 Cores – 16 Zen threads 2
GPU: Custom NAVI 4+ Teraflops
RAM: 12GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

مشخصات Anaconda:
CPU: Custom 8 Cores – 16 Zen threads 2
GPU: Custom NAVI 12+ Teraflops
RAM: 16GB of GDDR6 memory
Storage: 1TB NVMe 1 + GB / s SSD hard drive

گفتنیست کانال یاد شده در گذشته اطلاعاتی از پلی‌استیشن 5 نیز منتشر کرده است. این کمپانی هنوز هیچ واکنشی به شایعات فوق نشان نداده اما به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند از برنامه‌های نسل 9 خود در E3 2019 رونمایی کنند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا