اخبار بازی

مایکروسافت کنسول نسل بعدی ایکس باکس را تایید کرد | یک کنسول فوق العاده قدرتمند

این روز ها اخبار مختلفی از شرکت مایکروسافت و ایکس باکس به گوش می‌رسد. از مولتی پلتفرم شدن بازی های این کنسول تا ساخت کنسول دستی و اما و اگر هایی پیرامون آینده برند ایکس باکس. یکی از این خبر ها مربوط به کنسول نسل بعدی ایکس باکس می شود. با ادامه خبر با سایت بازی سنتر همراه باشید.

ساعاتی قبل و در طول پادکست رسمی ایکس باکس که به برنامه های آینده شرکت مایکروسافت در قبال بخش سرگرمی و ایکس باکس می‌پرداخت، شاهد تایید کنسول نسل بعدی ایکس باکس بودیم.

به نظر می‌رسد مایکروسافت یک بار دیگر همان سیاست مشابه برای ساخت کنسول ایکس باکس سری ایکس را در پیش گرفته و برای مارکتینگ و تبلیغات جدیدترین کنسول ایکس باکس از کلید واژه «فوق العاده قدرتمند» یا همان «ultrapowerful» استفاده کرده است.

سارا باند مدیر ایکس باکس در این خصوص در طول پادکست گفت:

«تعطیلات پایانی امسال منتظر خبر های هیجان انگیزی باشید و موردی که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم، ارائه بزرگترین جهش فنی است که تا به حال در یک نسل سخت‌افزاری دیده‌اید. این مورد باعث تجربه بهتر برای گیمران و همچنین کمک به سازندگان بازی برای ساخت دیدگاه خود می شود.»

در اطلاعات قبلی که در دادگاه مایکروسافت در مقابل FTC به بیرون درز پیدا کرده بود، سال ۲۰۲۸ به عنوان سال عرضه نسل جدید ایکس باکس در نظر گرفته شده بود. با این حال شایعات دیگری مبنی بر عرضه کنسول نسل بعدی ایکس باکس در سال ۲۰۲۶ هم به گوش می‌رسد.

کنسول ایکس باکس سری ایکس در طول مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۹ معرفی شد و دور از ذهن نیست که مایکروسافت یک بار دیگر برای معرفی کنسول جدید ایکس باکس از این مراسم استفاده کند. مراسم The Game Awards در ماه دسامبر برگزار خواهد شد.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا