اخبار بازی

Next Car Game از این به بعد با نام Wreckfest شناخته خواهد شد

توسعه‌دهنده عنوان Next Car Game یعنی Bugbear Entertainment، امروز به صورت رسمی اعلام کرده که این بازی سبک رانندگی از این به بعد با نام Wreckfest شناخته خواهد شد. همین‌طور جزییاتی در مورد بخش چند نفره این عنوان منتشر کرده است.

 

Wreckfest دارای مدهای مولتی‌پلیر مختلفی خواهد بود، شامل: Racing ،Demolition Derby ،Deathmatch و Team Deathmatch. علاوه بر این، سازنده‌ها گفته‌اند که سخت در تلاش هستند تا تعداد بازیکنانی که همزمان می‌توانند در بخش‌ مولتی‌پلیر حضور داشته باشند را از 18 به 24 نفر افزایش دهند.

 

Bugbear شفاف‌سازی‌هایی در مورد موتور گرافیکی بازی نیز انجام داده است. Wreckfest بر پایه موتور گرافیکی داخلی خود Bugbear با نام ROMU طراحی شده است؛ موتوری که فیزیک، تخریب‌پذیری و صدمات وارده به خودروها را پردازش می‌کند تا تصادفات بازی بسیار باشکوه‌تر به نظر برسند.

 

Bugbear در توضیح نام Wreckfest و معنای آن: "این نام بیشتر در مسابقات NASCAR و Formula 1 رایج است. Wreckfest در بعضی پیست‌ها و زمانی اتفاق می‌افتد که رانندگان بسیار نزدیک به یکدیگر بوده و در مورد فاصله‌شان با یکدیگر دچار اشتباه می‌شوند که متعاقباً تصادف و خرابی‌های پشت سر هم اتفاق می‌افتد."

 

در ادامه: "فیزیک بهبود یافته سیستم تعلیق که از ماه قبل در حال کار بر روی آن هستیم باعث می‌شود که برخوردهای صورت گرفته در بازی شور و هیجان بیشتری داشته باشند – اما هنوز برایمان راضی‌کننده نیست. این شروع خوبی است، اما ابداً به معنای آن نیست که فقط همین، تنها کاری خواهد بود که تیم ما انجام خواهد داد."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا