اخبار بازی

نسخه جدید بازی Yakuza تایید شد

بازی Yakuza

شرکت Sega امروز صفحه رسمی برای تست بازیگری گشوده که بر اساس آن، به نظر می‌رسد که این کمپانی به دنبال بازیگر زن برای نقش آفرینی در نسخه جدید بازی Yakuza می‌گردد. شرکت سگا از ارائه جزئیات بیشتر درباره نسخه جدید یاکوزا خودداری نمود اما از اندک جزئیات موجودی که به دست آمده، ظاهراً این کمپانی دوباره کنسول شرکت سونی را به سایر پلتفرم‌ها ترجیح داده و نسخه جدید نیز حداقل در هنگام عرضه در انحصار پلی‌استیشن 4 قرار خواهد داشت.

ستاره و نقش اصلی این بازی، Ichiban Kasuga نام دارد و مشخص نیست قهرمان محبوب سری یعنی Kiryu Kazuma در این عنوان حضور پیدا کند و در صورتی که این اتفاق بیافتد، نقش کمکی داشته باشد یا خیر. نکته جالب درباره نام بازی این است که سگا ابتدا آن‌را Shin Ryu Ga Gotoku می‌نامید که به معنای «یاکوزای جدید» است اما کمی بعد نام آن‌را حذف نموده و صرفا از آن با عنوان «جدیدترین نسخه از یاکوزا» یاد می‌کند.

هدف از تست بازیگری، یافتن 20 بازیگر خانم برای ایفای نقش به عنوان شخصیت‌های اصلی بوده و برای شرکت در آن اهمیتی ندارد که بازیگران جزء افراد حرفه‌ای باشند یا خیر. ظاهرا مهلت تست تا 21 آوریل به پایان می‌رسد. افرادی که موفق به دریافت نقش می‌شوند، به عنوان دوستان، همکار و یا حتی رئیس شخصیت اصلی شناخته خواهند شد. در ادامه می‌توانید آرت ورک Ichiban Kasuga را مشاهده کنید.

بازی Yakuza

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا