اخبار بازی

آمازون تاریخ انتشار بازی New World را اعلام کرد

به تازگی شرکت آمازون اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه بازی New World را در وبسایت خود بروزرسانی کرده‌است. این عنوان، در تاریخ 26 مِی 2020 منتشر می‌شود.

بازی New World

هنگامی که آمازون اعلام کرد درحال توسعه یک بازی MMORPG است، بسیاری از اهالی صنعت بازی‌های ویدئویی متعجب شده بودند. با اینکه قبلا می‌دانستیم بازی New World قرار بود در ماه آینده برای پلتفرم PC عرضه شود، اما حالا تاریخ دقیق‌تری داریم. همچنین، دو نسخه مختلف از بازی معرفی شده که کاربران می‌توانند همین حالا آن‌ها را پیش‌خرید کنند.

نسخه استاندارد (Standard Edition) با قیمت 33.99$ به فروش می‌رسد و بجز بازی اصلی، محتویات اضافه‌ای ندارد. آمازون با ورود خود به دنیای بازی‌های ویدئویی، وعده تجربه‌ای تازه در میان عناوین آنلاین را به دوستداران سبک نقش‌آفرینی می‌دهد که در آن، با ترکیب جذابی از رقابت و همکاری در گیمپلی باید سعی کنید مناطق تحت کنترل نیروهای فاسد را به دست بگیرید.

نسخه دیلاکس ادیشن (Deluxe Edition) نیز 49.99$ قیمت‌گذاری شده‌است. با خرید این نسخه، شما به محتویات اضافه‌ای مانند آرت بوک دیجیتالی بازی، پوسته چوبی برای زره و تبر، یک سگ خانگی، و مجموعه‌ای از حرکات سنگ کاغذ قیچی دسترسی خواهید داشت. البته هنوز مشخص نیست که این محتویات تنها جنبه ظاهری دارند یا بر روی تجربه بازی نیز تأثیر خواهند گذاشت. 

در پایان، آمازون اعلام کرد کاربران با پیش‌خرید بازی New World می‌توانند به بتای محدودی که طی روزهای آینده منتشر می‌شود، دسترسی داشته‌باشند. همچنین با پیش‌خرید این عنوان مجموعه‌ای از حرکات و سلاح‌های اضافی، یک عنوان خاص (Expedition One)، و آیتمی به نام Isabella’s Amulet به شما تعلق خواهد گرفت که با استفاده از آن می‌توانید به دشمنان خاصی آسیب بیشتری وارد کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا