اخبار بازی

معرفی یک بازی جدید از دنیای Tom Clancy توسط یوبیسافت

شرکت Ubisoft اعلام کرده که در روز دوشنبه 28 تیر، بازی جدیدی را از دنیای Tom Clancy معرفی می‌کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Ubisoft

در حالی که بازی‌های The Division Heartland و Rainbow Six Extraction در حال ساخت هستند و نسخه‌های قبلی این بازی‌ها نیز همچنان پشتیبانی می‌شوند، به‌نظر می‌رسد Ubisoft قرار است که حتی بیشتر از قبل از لایسنس تام کلنسی استفاده کند. این کمپانی اعلام کرده که در روز دوشنبه ساعت 22:30 به وقت ایران، بازی جدیدی را معرفی خواهد کرد که در دنیای Tom Clancy جریان دارد.

پیش از این بازی جدیدی با عنوان BattleCat از سوی یوبیسافت لو رفته بود که به‌نظر می‌رسد معرفی پیش‌رو مربوط به همین عنوان باشد. طبق اطلاعات لیک شده، بتل‌کت یک بازی چندنفره PvP اول شخص است که در آن شاهد کراس اور بازی‌هایی مانند اسپلینتر سل، گوست ریکن و دیویژن خواهیم بود.

با توجه به اینکه عبارت X در تصویر رسمی ثانیه‌شماری که یوبیسافت آن را بر روی یوتیوب خود قرار داده دیده می‌شود، به احتمال زیاد اطلاعات لو رفته در مورد این کراس اور صحت دارند. در هر صورت، خیلی زود و طی 24 ساعت آینده شاهد رونمایی رسمی بازی خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا