اخبار بازی

برنامه‌های سازندگان بازی The Division برای آینده

بازی The Division 2 امسال برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و PC عرضه شد، و اگرچه به اندازه نسخه اول از این سری نتوانست خودنمایی کند، ولی همچنان گیمرهای زیادی در سرتاسر دنیا این عنوان را تجربه کردند.

بازی The Division 2

با این وجود افراد زیادی معتقد هستند که دنیای The Division پتانسیل بسیار بیشتری دارد و می‌تواند خیلی فراتر از صرفا یک شوتر مولتی‌پلیر محور مانند بسیاری از عناوین حاضر در بازار برود. در حالی که «کمپانی یوبی‌سافت» در این مورد اظهار نظری نکرده، اما صحبت‌های کارگردان هنری بازی The Division 2 یعنی آقای Julian Gerighty می‌تواند امید اندکی به آن دسته از طرفداران که خواستار یک عنوان تک نفره و داستان محور هستند بدهد.

اخیرا یکی از طرفداران بازی در سایت توئیتر به آقای Gerighty پیشنهاد داده که نسخه‌ای فرعی از این عنوان ساخته شود و در آن تمرکز تیم سازنده به جای بخش چند نفره، روی داستان و بخش تک‌نفره بازی باشد. در واقع او پیشنهاد ترکیب کردن گیم‌پلی بازی The Division با عنوانی همچون The Last of Us را داده است. (بازی‌ای که به عنوان یکی از بهترین عناوین تک‌نفره و داستان محور تاریخ شناخته می‌شود)

مطابق انتظار واکنش سایر طرفداران هم به این پیشنهاد مثبت بوده، و در نهایت آقای Gerighty این‌گونه واکنش نشان داد: «بنظر می‌رسد مردم چندان هم از این ایده بدشان نمی‌آید.»

اگرچه واکنشی امیدوارانه، ولی فعلا باید صبر کرد و دید کمپانی یوبی‌سافت در خصوص آینده‌ این سری چه تصمیمی می‌گیرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا