اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

معرفی قسمت جدید State of Play با محوریت بازی‌های ترد پارتی و PlayStation VR2

سونی اعلام کرده که قسمت جدید برنامه State of Play، در تاریخ 13 خرداد (بامداد جمعه، ساعت 02:30) باز خواهد گشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

State of Play

ژوئن ماهی است که معمولا ناشران بزرگ طی آن به معرفی و نمایش دادن عناوین بزرگ خود می‌پردازند. طی چند روز اخیر شایعه‌ای در مورد احتمال برگزاری یک رویداد جدید پلی استیشن در طی همین ماه مطرح شده بود که حالا سونی با معرفی یک قسمت جدید از برنامه State of Play، این شایعه را تأیید کرده است.

طبق اعلام سونی، قسمت جدید این برنامه حدودا 30 دقیقه است و شامل «رونمایی‌های هیجان‌انگیزی از سوی شرکای ترد پارتی» آن خواهد بود. علاوه بر این، بخشی از این لایو استریم نیز به «نگاه اولیه به تعدادی از بازی‌های در دست ساخت برای PlayStation VR2» اختصاص دارد. مطابق معمول، سونی به‌طور دقیق از نام بازی خاصی را برای حضور در این لایو استریم تأیید نکرده است.

سونی تاکنون تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی نسل بعدی خود را اعلام نکرده، اما مدتی قبل تأیید شد که PSVR 2 در هنگام عرضه، بیش از 20 بازی بزرگ فرست پارتی و ترد پارتی خواهد داشت. در حال حاضر Horizon Call of the Mountain تنها عنوانی محسوب می‌شود که به‌طور رسمی برای هدست واقعیت مجازی بعدی پلی استیشن معرفی شده است. پیش از این برخی منابع از عرضه PSVR 2 در اوایل سال 2023 خبر داده بودند و باید دید این شایعه به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

در پایان باید اشاره کرد که با توجه به توضیحات ارائه شده، به‌نظر می‌رسد نباید انتظار نمایش بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن (از جمله God of War Ragnarok یا پروژه مولتی پلیر ناتی داگ) را در این State of Play داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا