اخبار بازی

شایعه: احتمال معرفی نسخه جدید بازی Splinter Cell در سال آینده

طبق شایعه جدیدی که از طرف رسانه VGC مطرح شده، یک نسخه جدید از بازی Splinter Cell در حال ساخت است و احتمال دارد که در سال آینده معرفی شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Splinter Cell

پس از شنیدن چندین شایعه، اشاره‌های مختلف از سوی یوبیسافت و کراس‌اورهای ناخواسته، به‌نظر می‌رسد که ممکن است یک «اسپلینتر سل» جدید در حال ساخت باشد. تام هندرسون (از طریق VGC)، اینسایدر شناخته‌شده صنعت بازی مدعی شده که منابع او از ساخت یک نسخه جدید از این سری محبوب مخفی کاری خبر داده‌اند.

به گفته او، توسعه‌دهندگان نسخه جدید Splinter Cell چراغ سبز را برای ساخت بازی دریافت کرده‌اند و این عنوان اکنون در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد. هر چند این شایعه نام استودیوی سازنده را فاش نکرده، اما تام هندرسون می‌گوید که اسپلینتر سل جدید بر خلاف نسخه‌های قبلی، توسط استودیوی واقع در مونترال ساخته نمی‌شود و یک استودیوی خارجی دیگر وظیفه توسعه آن را بر عهده گرفته است. او همچنین اضافه کرده که شانس کوچکی برای معرفی این بازی در سال آینده وجود دارد.

بر اساس این شایعه، شرکت Ubisoft بازی جدید Splinter Cell را با هدف بازیافتن اعتماد طرفدارانی که از تلاش‌های این شرکت جهت احیای سری در بستر VR و بازی‌های موبایلی ناامید شده بودند، می‌سازد. همچنین عرضه این دنباله پرتقاضا همزمان با مقطعی خواهد بود که یوبیسافت می‌خواهد تصویر جدیدی را از خود ارائه دهد. در چند وقت اخیر، مدیران یوبیسافت به موارد مختلفی از جمله تبعیض و آزار و اذیت جنسی متهم شده‌اند که تاکنون استعفای چند چهره کلیدی از این کمپانی را در پی داشته است. با این‌حال، کارمندان هنوز به‌طور کامل از اقدامات صورت گرفته توسط یوبیسافت جهت اصلاح فرهنگ خود، رضایت ندارند.

در هر صورت، زمان زیادی از عرضه شدن آخرین نسخه اصلی سری Splinter Cell می‌گذرد و باید دید اگر عنوان جدیدی در دست ساخت باشد، سازندگان چه نوع رویکردی را برای آن در نظر خواهند گرفت. شما در مورد این شایعه چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا