اخبار بازی

بازی جدید تک نفره‌ی Gwent از مجموعه‌ی The Witcher در دست ساخت است

یک بازی Gwent تک نفره‌ی دیگر از مجموعه‌ی The Witcher توسط CD Projekt Red درحال ساخت است. بازی مستقل از داستان دیگر بازی‌های ویچر است و طبق برنامه‌ریزی ها در سال 2022 عرضه خواهد شد. طبق گفته‌ی رسانه‌ی IGN، بازی با نام رمز Project Golden Nekker در دست ساخت است.

gwent

طبق این گزارش، تیم Gwent استودیوی CD Projekt Red به طرفداران نوید ارائه‎‌ی یک “تجربه‌ی تک نفره‌ی مسحور کننده” را داده‌اند. همانطور که گفته شد بازی به صورت مستقل از دیگر بازی‌های این فرنچایز عرضه خواهد شد و بازیکنان نیازی به خرید نسخه‌ی دیگری ندارند.

اولین بار با Gwent در بازی The Witcher 3: Wild Hunt، به عنوان یک مینی‌گیم روبرو شدیم. این بازی کارتی به قدری محبوب شد که بعدها یک بازی مستقل از آن با نام Thronebreaker: The Witcher Tales در سال 2018 عرضه شد. Paweł Burza از CD Projekt Red اعلام کرده که این عنوان جدید یک بازی دیگر از Witcher Tales نیست، بلکه چیزی متفاوت است و برای افرادی ساخته شده که بازی تک نفره را ترجیح می‌دهند.

استودیوی CD Projekt Red حالا چند پروژه‌ی جدید و در دست ساخت دارد،  علاوه بر Project Golden Nekker این شرکت لهستانی درحال توسعه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی‌های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077  برای PC و کنسول‌های PS5 و Xbox Series X است. در همین حال استودیوی خریداری شده توسط آنها یعنی The Molasses Flood در حال کار روی یک عنوان جاه طلبانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا