اخبار بازی

لوگوهای جدید شرکت Rockstar ، هواداران را هیجان زده کرده است

شرکت Rockstar به خوبی میداند که هوادارانش منتظر کوچکترین تحرکی از این شرکت برای شروع حدس و گمان هایشان هستند. به تازگی در پست یکی از کاربران  Reddit به لوگوهای جدید این شرکت توجه ویژه‌ای شده که در ادامه نگاه ریزبینانه تری به آنها خواهیم داشت.

لوگوی جدید شرکت Rockstar2

اول از تصویر زمینه شروع کنیم(تصویر بالا) که یک روبات، R* را بغل کرده است. تا کنون بازی ها و حتی تصویر سازی های شرکت Rockstar هیچ کدام این استایل را در خود نداشته اند. لوگوی بعدی حتی جالب تر هم هست. الگویی از کلمات و اعداد که طرفداران دو آتیشه این شرکت آن را نکته های کد گذاری شده تلقی کرده اند و بعضی به دنبال رمزگشایی آنها هستند. در قسمت راست این لوگو هم ستونی از R* ها را مشاهده میکنیم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. عبارت “Killing dreams, murdering people, fighting the righteous, bullying the weak” هم در لوگو به چشم میخورد. که بر حدس و گمان های طرفداران افزوده است.

لوگوی جدید شرکت Rockstar

احتمال این اتفاق هم وجود دارد که  Rockstar فقط در حال نوسازی برند خود باشد. ولی به هر حال شایعه ها در مورد عنوان های GTA 6، Bully و LA Noir بیشتر از هر زمان دیگری قوت گرفته اند. باید منتظر بود و دید آیا مراسم معارفه در آینده نزدیک خواهیم دید یا خیر

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا