اخبار بازی

احتمالا به‌زودی شاهد معرفی نسخه جدید بازی Outlast خواهیم بود

بازی Outlast

روز گذشته همزمان با رویداد هالووین، استودیو Red Barrels توییتی در حساب رسمی خود به اشتراک گذاشت که احتمالا به نسخه جدید بازی Outlast و معرفی آن اشاره می‌کند.

در این توییت، استودیو Red Barrels عکسی به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد بازی بعد این توسعه‌دهنده باشد. در این تصویر دو دست مشاهده می‌شوند که یکدیگر را گرفته‌اند و در قسمت پایین تصویر هم عبارت “جایی که آزادی خاتمه می‌یابد” درج شده است. استودیو مذکور هیچ توضیحی نداده که این تصویر به چه پروژه‌ای اشاره می‌کند و تنها اظهار کرد که معرفی آن به‌زودی صورت خواهد گرفت.

با این حال براساس این تصویر به احتمال بسیار زیاد با معرفی نسخه جدید بازی Outlast مواجه خواهیم بود. این تصویر شامل بسیاری از المان‌های بصری می‌شود که مجموعه Outlast به واسطه آن شناخته می‌شود. به ویژه رنگ‌بندی آن که کاملا یادآور بازی مورد بحث می‌شود. با توجه به این موضوع که دو سال از انتشار بازی Outlast 2 در سال 2017 می‌گذرد اکنون زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا Red Barrels از پروژه بعدی خود و بازی جدید این مجموعه ترسناک رونمایی کند.

حال که صحبت از نسخه دوم این بازی هم شد لازم به یادآوری است که Outlast 2 در ماه نوامبر به صورت رایگان در اختیار مشترکین سرویس PlayStation Plus قرار خواهد گرفت. از همین رو بسیار منطقی به نظر می‌رسد که Red Barrels بخواهد بازی جدید این سری را معرفی کند زیرا با رایگان شدن قسمت دوم برای اعضای پلاس، این سری باز هم در کانون توجهات عموم مخاطبین قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا