اخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 4پلی استیشن 5

استودیو Naughty Dog سه عنوان در دست ساخت دارد

نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog تایید کرده است که این استودیو سه پروژه در دست توسعه دارد، اما اعلام نکرده که آنها پروژه‌های جدید هستند و یا بازسازی عناوین قدیمی مانند بازی The Last of Us.

Ellie

آیا Naughty Dog روی یک عنوان جدید کار می‌کند؟

ما از مدت‌ها قبل می‌دانستیم که این استودیو درحال کار روی یک پروژه مولتی پلیر است، که احتمالا بخش آنلاین مستقل و مورد انتظار The Last of Us است، اما درمورد دو پروژه دیگر که اعلام شده در دست ساخت هستند، حدس و گمان‌های متفاوتی وجود دارد، طبق گزارش‌هایی که از اینسایدرهای صنعت گیم منتشر شده، به احتمال زیاد یکی از این پروژه‌ها The Last of Us Remake است. در ضمن نسخه‌ی The Last Of Us 2: director’s cut هم ممکن است برای کنسول پلی استیشن 5 در دست ساخت باشد و اخیرا شایعاتی در این زمینه شکل گرفته است.

بنابراین سه عنوانی که در بالا ذکر شد به احتمال زیاد می‌توانند همان سه پروژه‌ای باشند که دراکمن در توییت خودش به اشتراک گذاشته است. اما این‌ها چیزی بیشتر از شایعات نیستند و امکان آن وجود دارد که نسخه‌ی director’s cut توسط یک استودیوی پشتیبان ساخته شود و در عوض Naughty Dog روی یک عنوان جدید شروع به کار کند، بنابراین امید خود را از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا