اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی و مراحل نسخه بازسازی بازی MediEvil

بازی MediEvil

به لطف دمو جدیدی که در نمایشگاه گیمزکام به اشتراک گذاشته شده، اطلاعاتی جدید از نسخه بازسازی بازی MediEvil منتشر شده است. اثری که نسخه اصلی آن در سال 1998 عرضه شده بود و اکنون قرار است در اکتبر سال جاری برای کنسول PlayStation 4 در دسترس قرار بگیرد.

برای افراد تازه‌واردی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می‌کنند گیلن مک‌آلیستر (Gillen McAllister) تولیدکننده محتوا از PlayStation توضیح می‌دهد که بازی احساسی به مانند مجموعه بازی Dark Souls را منتقل می‌کند. MediEvil تنها یک اثر Hack and Slash ساده نبوده و دشمنان می‌توانند آسیب‌های جدی را به پلیر وارد کنند. برخی از سلاح‌هایی که گیمر در بازی پیدا می‌کند در طول زمان شکسته شده و از بین می‌روند و از همین رو باید سلاح‌های جدیدی را آنلاک کند تا بتواند تجهیزات خود را گسترش دهد. به‌علاوه مراحل متراکم‌تر شده و پر از اسرار و میان‌برها شده‌اند.

برای افرادی که نسخه اصلی بازی را تجربه کرده بودند نسخه بازسازی بازی MediEvil هویت و استایل هنری ترسناک خود را حفظ کرده است. هم‌چنین موسیقی نسخه اصلی بازی و به همراه آن دیالوگ‌هایی که جیسون ویلسون (Jason Wilson) صداپیشه شخصیت اصلی یعنی Sir Daniel Fortesque برای آن ضبظ کرده بود در نسخه بازسازی وجود خواهند داشت. در کنار بازنگری کلی که روی نقشه بازی صورت گرفته و دنیای هاب مانندی که با به‌روزرسانی مربوط به سلاح‌ها احاطه شده، مراحل نسخه اصلی بازی دست نخورده باقی مانده‌اند. این بازسازی توسط Other Ocean Emeryville در حال توسعه بوده و در تاریخ 25 اکتبر 2019 برابر با 3 آبان 98 توسط شرکت سونی برای کنسول PlayStation 4 انتشار می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا