اخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 4پلی استیشن 5

شایعه: Hideo Kojima ممکن است درحال ساخت یک بازی برای PSVR 2 باشد

گزارشات و شایعات اخیر حاکی از آن است که کارگردان معروف صنعت گیم، یعنی Hideo Kojima در حال ساخت یک بازی برای جدیدترین تکنولوژی واقعیت مجازی Sony یعنی PSVR 2 است و در این پروژه با کارگردان معروف و جایزه‌دار فیلم‌های واقعیت مجازی (از جمله The Sun Ladies) یعنی Celine Tricart همکاری می‌کند. یک کاربر توییتر با نام Oops Leaks، که اخیرا توسط برخی افراد و خبرنگاران معتبر صنعت گیم حمایت شده، ادعا می‌کند اطلاعات تاییده نشده‌ای دریافت کرده که یکی از پروژه‌های کوچک‌تر و درحال ساخت استودیوی Kojima Productions به PSVR 2 مربوط خواهد بود و کوجیما یک نمونه‌ی اولیه یا Dev Kit از این سخت افزار واقعیت مجازی سونی را در ماه نوامبر 2021 دریافت کرده است.

Kojima

اما چرا شایعات درباره‌ی ساخت یک بازی VR توسط کوجیما می‌تواند درست باشد؟

کوجیما اخیرا توضیح داده که درحال کار روی دو پروژه است، یکی از آنها عنوانی بزرگ و دیگری توسط او به عنوان یک “چالش جدید” تعریف شده است. همچنین کوجیما در یکی از توییت‌های خودش اعلام کرد که درحال بازی کردن با یک چیز خاص و جدید است. درمورد همکاری او با کارگردان فیلم‌های VR نیز باید گفت کوجیما و  Celine Tricart با یکدیگر غریبه نیستند و هردو قبلا عضوی از هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز برای انتخاب آثار VR بوده‌اند، بنابراین همکاری احتمالی آنها در ساخت یک بازی ممکن است. درضمن کوجیما بارها علاقه‌ی خود برای ساخت یک بازی واقعیت مجازی را ابراز کرده است.

البته که همه این‌ ها میتواند تصادفی باشد، اما ایده‌ی ساخت یک بازی برای PSVR 2 توسط کوجیما دور از ذهن نیست و عجیب به نظر نمی‌رسد. با این وجود کوجیما همیشه چهره‌ی دست نیافتنی و غیرقابل پیش بینی صنعت گیم است و نمی‌توان حدس زد برای آینده چه هدفی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا