اخبار بازی

بازی های جدید از سازندگان Mafia 3 و رئیس پیشین Sledgehammer در راه هستند

Rockstar، شرکت مادر 2K Games و شرکت Private Division نشستی با تحلیل گر ها و سرمایه گذاران برگزار کردند، که در آن برخی از نقشه های آینده آنها مشخص شد. یکی از تحلیل گران درباره وضعیت 2 استودیوی بخصوص سوالی پرسید: استودیوی Hangar 13، که از زمان عرضه بازی Mafia 3 در اواخر سال 2016، تا حالا، سکوت اختیار کرده است و استودیوی جدید (که به شکل غیر رسمی نام آن را 2K Silicon Valley نهاده بودند) با رهبری یکی از بنیانگذاران شرکت Sledgehammer Games آقای مایکل کاندری [Michael Condrey].

رئیس شرکت Take-Two آقای کارل اسلاتوف [Karl Slatoff] پاسخ داد:

درمورد سوال شما درباره Hangar 13 و همچنین استودیوی مایکل کاندری، ای کاش می توانستم بیشتر درباره چیزی که هر دو استودیو بر روی آن کار می کنند حرف بزنم، چون خیلی جذاب است، ما بسیار هیجان زده ایم که تیم Hangar 13، با رهبری (رئیس استودیو، هایدن بلکمن [Haden Blackman])، و همچنین استودیوی نام گذاری نشده مایکل در حال کار بر روی پروژه های جدید و جذابی هستند.

در ماه های آینده، بیشتر در این باره گفت و گو می کنیم، که این دو پروژه قطعا قسمتی از آن خواهد بود.

پس با توجه به گفته اسلاتوف در ماه های آینده خبر های بیشتری درباره پروژه های معرفی نشده Hangar 13 و 2K Silicon Valley خواهیم شنید. قابل ذکر است که تا E3 2020 فقط 4 ماه مانده!

فعلا که باید برای یکی از بازی های شرکت Private Division که زیر مجموعه Take-Two است منتظر ماند: تاریخ عرضه بازی The Outer Worlds برای کنسول Switch، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاخیر خورد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4695796, member: 28887″]
    امیدوارم هرچی میسازن مثل mafia 3 نخواد باگدونی باشه با کلی اپدیت بازم نشه بازیش کرد هر چند دقیقه یک بار به باگ بر بخوری .
    [/QUOTE]
    بازی بعدیشون مافیا ۴ هست احتمالا بزودی رسماً معرفی میشه و انگار قرارهای برای کنسول های همین نسل بیاد چون مافیا ۳ فروشش خیلی خوب بود در کل ادامش محتمل بود..

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا