اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

اولین نگاه به بازی مشترک کوجیما و ایکس باکس

در جریان مراسم The Game Awards 2023 هیدئو کوجیما، کارگردان معروف صنعت گیم، به روی استیج آمد تا از بازی جدید و به شدت جاه‌طلبانه خود که با همکاری مایکروسافت (کمپانی مادر ایکس باکس) توسعه می‌دهد، یعنی عنوان OD رونمایی کند.

تریلری که از این بازی منتشر شد حتی از نام بازی هم عجیب‌تر و مرموزتر بود و سرهایی را نشان می‌داد که کلماتی را فریاد می‌کشیدند! با این حال، این تریلر کمی درمورد چیستی OD هم صحبت کرد.

کوجیما روی صحنه رفت تا فاش کند که این پروژه را با همکاری مایکروسافت و استودیوهای بازیسازی ایکس باکس (Xbox Game Studios) ساخته اما این پروژه خیلی بیشتر از یک «بازی» خواهد بود. درواقع او ادعا می‌کند که OD چیزی است که هیچ کس مشابهش را ندیده.

کوجیما گفت: «این یک بازی است اشتباه نکنید، اما در عین حال یک فیلم و همینطور شکل جدیدی از رسانه خواهد بود.»

حضور بازیگران هالیوودی نام‌آشنایی مثل سوفیا لیلیس، هانتر شفر و اودو کایر در این تریلر هم جلب توجه می‌کرد؛ اما قطعا سوپرایز اصلی آمدن جوردن پیل (کارگردان فیلم‌های ترسناکی مثل Nope و Get Out روی استیج و ملحق شدن به کوجیما برای فاش کردن حضورش در این پروژه بود.

پیل در ستایش از کوجیما و همکاریشان گفت: «او برای من الهام بخش بود و فرصت همکاری با او واقعا باورنکردنی است. هیدئو استاد این کار (بازیسازی) است و آن را در سطح دیگری انجام می‌دهد. کاملا مفتخرم که با بهترین این رشته همکاری می‌کنم، بزن بریم!»

این بازی هنوز تاریخ انتشاری ندارد و بنظر نمی‌آید که به همین زودی هم منتشر شود اما قطعا به زودی اطلاعات بیشتری درمورد OD منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا