اخبار بازی

احتمالا امسال از بازی جدید سری Fight Night رونمایی خواهد شد

نزدیک به 15 سال از زمانی که شرکت EA قسمت جدیدی از سری تحسین‌شده بوکس خود به نام Fight Night را منتشر کرده، می‌گذرد؛ با این حال اگرچه انتظارات برای انتشار نسخه جدید این سری طولانی بوده، اما لیک‌های اخیر می‌گویند که انتظار کشیدن به زودی تمام می‌شود.

@CombatESportsM یک اکانت توییتری است که بر ارائه اخبار مختلف بازی‌های مبارزه‌ای متمرکز شده است. این اکانت اخیرا در توییتی ادعا کرد که منابع ناشناس به آنان گفته‌اند که EA در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک بازی جدید Fight Night در سال جاری است. بر اساس گفته‌های این اکانت، بوکسورهایی مثل Jaron Ennis و Raymond Ford در این اثر حضور خواهند داشت.

جالب اینکه خود فورد تصویری از این توییت را در اینستاگرام استوری کرد تا به نوعی صحت این اطلاعات را تایید کند.

شایعات مربوط به یک بازی جدید از سری Fight Night اولین بار در سال 2020 منتشر شد، زمانی که یک مروج بوکس معروف به نام ادی هرن (Eddie Hearn) گفت که قسمت جدیدی از این فرانچایز در حال بررسی برای ساخت است.

بعد از آن هم شایعات زیادی درباره ساخته شدن این بازی در سطح اینترنت جابه‌جا می‌شد که برخی از آن‌ها ادعا می‌کردند که سازنده سری بازی‌های UFC، یعنی EA Canada، روی نسخه جدید Fight Night کار می‌کند. با همه این‌ها، EA فعلا واکنشی به این شایعات نشان نداده است و باید منتظر بود و دید که در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا