اخبار بازی

عناوین رایگان جدید فروشگاه اپیک مشخص شدند

فروشگاه اپیک

بازی Thumbleweed Park آخرین ساخته «ران گیلبرت»، خالق آثاری همچون Monkey Island و Maniac Mansion از جدیدترین عناوینی به حساب می‌آید که به زودی برای کاربران فروشگاه اپیک به صورت رایگان عرضه می‌شود. بنابر این شما قادر هستید تا از امروز 22 فوریه (سوم اسفند) الی 7 مارس (16 اسفند) این عنوان ماجراجویی اشاره و کلیک را به طور رایگان دریافت و بازی کنید.

اما بازی‌های مجانی این فروشگاه هنوز به پایان نرسیده‌اند! به محض اتمام فرصت تهیه Thumbleweed park، عنوان جدید دیگری روی فروشگاه قرار می‌گیرد تا آن را به طور مجانی دریافت کنید. این بازی که Slime Rancher نامیده می‌شود، عنوانی اول شخص سند باکس بوده که از تاریخ 7 مارس (16 اسفند) الی 21 مارس (1 فروردین) قابل تهیه خواهد بود.

فروشگاه اپیک از هنگامی که کار خود را آغاز کرد، هر دو هفته یک عنوان جدید را در اختیار  کاربران خود قرار می‌دهد. عناوینی از قبیل Subnautica – Super Meat Boy  و What Remains of Edith Finch جزء بزرگترین‌ آثاریست که روی این سرویس به طور رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند. برای دریافت این عناوین تنها کاری که باید بکنید، ساخت یک حساب کاربری و افزودن بازی‌های موجود به اکانت خود هستید.

شما هم اکنون می‌توانید مقاله تاریخچه Monkey Island را از طریق لینک مشخص شده  مطالعه کنید. Monkey Island یکی از  عناوین تحسین شده سبک ماجراجویی و point and click است که چند سال پیش برای کنسول‌های نسل هفت ریمستر  شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا