اخبار بازی

نسخه جدید بازی Dragon Age در مراسم TGA 2018 معرفی شد

Dragon Age

چند روز پیش بود که اعلام شد در ماه دسامبر اخبار جدیدی از سری Dragon Age خواهیم شنید. بعد از این گفته بود که بیش‌تر ذهن‌ها به مراسم TGA 2018 و معرفی نسخه جدید این سری در این مراسم معطوف شد. اکنون این حدس‌ها درست از آب درآمده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت بازی‌سنتر در ادامه مطلب همراه باشید.

در اواسط مراسم The Game Awards 2018، شرکت «الکترونیک آرتز» تیزر تریلری از بازی جدید استودیو BioWare یعنی نسخه‌ٔ جدیدی از سری Dragon Age نمایش داد. اثری که طرفدارانش مدت‌ها در انتظار معرفی‌اش بودند. تریلر بازی با هشتگ “#TheDreadWolfRises” به پایان رسید که اشاره مستقیمی به این سری دارد.

هرچند BioWare فعلاً به همین تیزر کوتاه بسنده کرده است، و اطلاعات دیگری نیز از بازی منتشر نشده، Mark Darrah، تهیه‌کننده اجرایی بازی، اعلام کرده که مدتی است بر روی ساخت این بازی مشغول هستند و تیم مجربی بر روی بازی مشغول به کار هستند که سابقه کار بر روی Dragon Age و Jade Empire و بعضی از آن‌ها سابقه کار بر روی Baldur’s Gate را هم داشته‌اند. همچنین Matthew Goldman هم قرار است «Creative Director» بازی باشد. تیزر تریلر بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

[aparat id=”Rf9rb”]

بازگشت دوباره به دنیای فانتزی سری Dragon Age بسیار خوشایند است اما باید برای این کار فعلاً منتظر بمانیم.

منبع: Gematsu

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا