اخبار بازی

تریلر جدید عنوان Death Stranding کمی داستان مبهم بازی را روشن می‌کند

در تریلر جدید بازی Death Stranding تصویر پیچیده‌ای که از این عنوان تاکنون دیده‌ایم کمی واضح‌تر شده است و حالا می‌توانیم با توجه به اتفاقاتی که در تریلر رخ می‌دهد؛ تا حدودی از چیزی که در سر کارگردان این اثر یعنی Hideo Kojima می‌گذرد با خبر شویم.

بازی Death Stranding

در این تریلر شخصیت اصلی بازی Sam Porter Bridges در تلاش است تا با رساندن تجهیزات و بسته‌های مختلف رشتۀ جدیدی را ایجاد کند و به واسطۀ آن ، مکان‌های جدا شده از هم در دنیای بازی را بار دیگر به هم متصل کند. توضیحاتی که در مورد این تریلر داده شده به این‌گونه است که “یک جامعۀ متلاشی شده را بهم متصل کنید و همه را نجات دهید”.

اما در این تریلر Sam می‌گوید که اتصال مجدد دنیایی شکسته شده به همین سادگی هم نیست. به گفتۀ او آنها سعی خواهند کرد که شما را در هر مرحله‌ای از راه متوقف کنند. وی با اشاره به “آنها” به گروهی از افراد با لباسهای زرد اشاره دارد که به نظر می‌رسد ناامید شده‌اند . در ابتدای این تریلر Sam از دست چنین افرادی فرار می‌کند و در حین اینکار ، حتی دستان یکی از آنها را با سلاحی بی خطر می‌بندد تا دیگر نتواند ادامه دهد. اینطور که به نظر می‌رسد Sam در این عنوان شخصی بی خطر و نجات دهنده است.

در حین درگیری با این افراد بسته‌ای که Sam در تلاش است تا از آن محافظت کند از کوله پشتی او کنده می‌شود. در این لحظه با نشان دادن گذشته ، این موضوع برای Sam یادآور می‌شود که ارزش این بسته بسیار بالا است و او هم از این موضوع مطلع بوده و باید برای انجام هدفش عجله کند؛ گویا اتفاق خطرناکی در حین رخ دادن است. در نهایت در انتهای تریلر بصورت واضح بیان می‌شود که نجات دنیای بازی در دستان Sam است و او ما را بار دیگر به هم متصل می‌کند. همچنین Sam در انجام اینکار مصمم بوده و هیچ مانعی جلوی راه او را نمی‌گیرد.

برای مشاهده این تریلر که با نام “The Drop” منتشر شده است به این صفحه مراجعه کنید.

عنوان Death Stranding در تاریخ 17 آبان 98 برای کنسول Play Station 4 بصورت انحصاری منتشر خواهد شد. مراحل ساخت این بازی در اواخر شهریور ماه امسال تکمیل شده است و در حال حاضر در مراحل بهینه‌سازی و پولیش‌های نهایی به سر می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا