اخبار بازی

احتمالا نسخه جدید بازی Crash Bandicoot به‌زودی معرفی می‌شود

بازی Crash Bandicoot

ماه گذشته گزارشی از سوی منبع قابل اطمینانی منتشر شد که به معرفی نسخه جدید بازی Crash Bandicoot اشاره می‌کرد و همین مسئله موجب شد اشتیاق طرفداران این سری به بالاترین میزان خود برسد.

در حالی که هنوز شاهد رونمایی از بازی جدیدی پیرامون این مجموعه نبودیم اما احتمال دارد این موضوع به زودی تغییر کند. به تازگی هفت نفر از اینفلوئنسرهای شناخته شده این فرنچایز محصولاتی مرتبط با Crash به همراه کلاه‌های سانتا از سوی شرکت اکتیویژن دریافت کرده‌اند که به نوعی بیان می‌دارد اتفاق جدیدی برای این فرنچایز قرار است تا به وقوع بپیوندد.

چنان‌چه به یاد داشته باشید سال گذشته درست قبل از معرفی از بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled در مراسم The Game Awards 2018، شرکت اکتیویژن در اقدامی مشابه شیرینی‌های Crash Bandicoot مخصوص کریسمس برای افرادی ارسال کرده بود. به عبارت دیگر هنگامی که اکتیویژن چنین کاری انجام می‌دهد بدین معنی است که در آستانه معرفی بازی جدیدی قرار داریم. امری که این ناشر برای تعدادی از بازی‌های دیگر خود از جمله بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و هم‌چنین بازی Spyro Reignited Trilogy نیز انجام داده بود.

در کنار هم قرار دادن این موضوع با گزارشی که پیش از این منتشر شده بود می‌تواند تنها به این موضوع اشاره کند که هفته آینده در مراسم The Game Awards 2019 و یا در قسمت جدید برنامه State of Play نسخه جدید بازی Crash Bandicoot معرفی می‌شود و به احتمال زیاد این بار دیگر بازی کاملا جدیدی رونمایی خواهد شد و به بازسازی عناوین گذشته مرتبط نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا