اخبار بازی

اولین اطلاعات از کنسول Ataribox

سال 1993 بود که کنسول The Jaguar توسط آتاری روانه بازار شد و تنها 2 سال بعد با ورود PlayStation و SEGA Saturn، دوران افول آتاری آغاز شد. از آن زمان بیش از 20 سال می‌گذرد و کمپانی آتاری نیز شاهد تغییرات زیادی بوده است و حال آنها با شعار “هدف ما ساخت محصولی است که هم برای طرفداران قدیمی و جدید آتاری سرگرم کننده باشد و هم به میراث آتاری پایبند بماند.” بازگشته‌اند. Ataribox اولین کنسولیست که پس از 20 سال توسط کمپانی آتاری روانه بازار خواهد شد.

با وجود اینکه هنوز تاریخ انتشار و مشخصات سخت‌افزاری کنسول فاش نشده است، به گفته‌ی آتاری سخت‌افزار داخلی Ataribox (که بر مبنای معماری PC خواهد بود)، به اندازه‌ای خوب است که می‌تواند عناوین جدید و به روز را نیز پردازش کند. وجود پورتهای HDMI، SD و 4 پورت USB نیز نشان دهنده این هستند که احتمالا Ataribox سخت‌افزار به روزی خواهد داشت.

 width=650 height=365 /></p><p style=کنسول Ataribox در دو نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد. یک نسخه با پنل جلویی چوبی (درست مثل کنسول آتاری اصلی) و دیگری با ترکیبی از دو رنگ قرمز و مشکی. آتاری همچنین قول داده است که طراحی هر دو نسخه بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از Ataribox را مشاهده کنید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا