اخبار بازی

شایعه: نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed لو رفت

براساس یک تصویر پخش شده در سطح اینترنت، نسخه جدیدی از بازی Assassin’s Creed با پسوند «Adder» درحال ساخته شدن است.

بازی Assassin's Creed

شخصی که این بازی را لو داده ادعا می‌کند که عنوان مذکور توسط تیم سازنده بازی Assassin’s Creed: Origins یعنی «یوبی‌سافت مونترئال» با همکاری «یوبی‌سافت کِبِک»، سازندگان بازی Assassin’s Creed: Odyssey درحال ساخت بوده و درکنار نام سازندگان، جزئیاتی درباره برخی از ویژگی‌های بازی ارائه داده است. Adder که دنباله‌ای برای نسخه اوریجینز محسوب می‌شود، روایت‌گر داستان آمونِت همسر سابق بایِک در دوران 14 ساله ساخت فرقه اساسین‌ها در روم باستان خواهد بود. «بایِک» به عنوان یک شخصیت جانبی در  بازی حضور پیدا می‌کند و نقشی مشابه به «آیا» در نسخه اوریجینز را ایفا خواهد کرد. (شخصیت قابل بازی برای قسمت‌های کوچکتر) سیستم استخدام و به کار گیری اساسین نیز به بازی بازمی‌گردد و این‌بار برخلاف نسخه Odyssey، شاهد یک مکانیزم ساده و کم عمق نخواهیم بود،  بلکه این سیستم به این شکل عمل خواهد کرد که اساسین‌های استخدام شده توانایی رسیدن به رتبه‌های جدیدی را خواهند داشت و از آن‌ها می‌توان کمک‌های مختلفی گرفت.

اما نکته جالب در رابطه با اسم بازی است. Adder به معنای مار افعی است. لقبی که آمونِت به علت به قتل رساندن «کلئوپاترا» با استفاده از زهر درجهان اساسین کرید طبق داستان‌های Assassin’s Creed II به دست آورده است. از  دیگر نکاتی که این فرد دررابطه با Adder لو داده است، همکاری دوباره Melissa MacCoubrey که پیش‌تر برروی Assassin’s Creed: Odyssey کار کرده بود برای بازی فعلی به عنوان نویسنده است. همچنین با نگاه انداختن به پرونده کاری آقای Ashraf Ismail، کارگردان اوریجینز، می‌توان دید که وی از  اواخر سال 2017 مشغول کار برروی پروژه‌ای معرفی نشده است که گمان‌ها را  به سمت ساخته شدن نسخه جدیدی از سری  اساسینز کرید می‌برد.

درحال حاضر هیچ‌گونه اعلامیه رسمی توسط  «شرکت Ubisoft» درجهت رد یا تایید این شایعه صورت نگرفته است. شما می‌توانید از طریق این لینک بررسی بازی Assassin’s Creed: Odyssey – Legacy of The First Blade Episode 1  را مطالعه بفرمایید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا