اخبار بازی

31st Union استودیوی جدید 2K در حال کار بر روی یک IP جدید است

شرکت 2K اعلام کرده است که جدید ترین استودیوی آنها، که توسط رئیس سابق شرکت Sledgehammer Games آقای مایکل کاندری [Michael Condrey] رهبری می شود، 31st Union نام دارد و تیم این استودیو سخت در تلاش برای ساخت یک بازی هستند. اما این استودیو هنوز اعلام نکرده که آن بازی جدید چیست.

مایکل کاندری گفت:

31st Union با تیمی بسیار مشتاق و مستعد، فرهنگ ساخته شده ای، که از inclusivity (قبول کردن افرادی که به حاشیه رانده شده اند) و نمایندگی (کردن) بیشتر (از این افراد)، حمایت و طرفداری می کند. و یک IP جدید جاه طلبانه و خلاقانه که ما برای آن بسیار هیجان زده ایم.

مدیر استراتژی این استودیو، آقای تایلر میشو [Tyler Michaud] اضافه کرد:

ما در حال ساخت محیطی برای توسعه هستیم، متمرکز بر روی یک IP جدید، که “شور و شوق” در مرکز آن قرار دارد. ما اعتقاد داریم دیدگاه ها و تجربه های متفاوت برای ساخت یک entertainment experience حقیقتا جهانی، که ارتباطی عمیق با فن های پر شور دارد، حیاتی است.

31st Union یکی از چهار استودیوی 2k است که چندین شعبه در جهان دارند، بقیه استودیو ها: Cloud Chamber (که در حال کار بر روی یک BioShock جدید است)، Hanger 13 (سازنده سری Mafia) و Visual Concepts (سازنده بازی های NBA 2K و WWE 2K).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا