اخبار بازی

استودیوی NetherRealm هنوز آماده معرفی بازی بعدی خود نیست

آقای اد بون اخیرا عنوان کرده موارد زیادی وجود دارند که از معرفی بازی بعدی استودیوی NetherRealm جلوگیری می‌کنند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

یکی از چندین شایعه‌ای که قبل از برگزاری مراسم The Game Awards به گوش می‌رسید، مربوط به بازی بعدی سازندگان Mortal Kombat بود. با توجه به اینکه در سال 2018 طی همین مراسم شاهد معرفی نسخه 11 بازی بودیم، افراد زیادی امیدوار بودند تا ندررلم در مراسم امسال نیز از بازی شایعه‌شده Mortal Kombat 12 رونمایی کند.

البته که این اتفاق رخ نداد و استودیوی ندررلم در این مراسم غایب بود. اما اد بون، کریتیو دایرکتر استودیو توضیحات کوتاه و مبهمی را در مورد شرایط فعلی بازی بعدی استودیو ارائه داده و در جواب به کاربری بر روی توئیتر شخصی خود گفته: «واقعا بابت شور و شوقی که برای بازی بعدی ما وجود دارد قدردان هستم. کاش آماده معرفی کردن آن بودیم، اما در حال حاضر این آمادگی را نداریم. متغیرهای زیادی در این خصوص دخیل هستند که اجازه افشا کردن آن‌ها را نداریم.»

توجه داشته باشید که اد بون هیچ اشاره‌ای به شایعات پیرامون Mortal Kombat 12 نداشته و در صحبت‌های خود تنها از بازی بعدی استودیو اسم برده است. اما به هر حال، این متغیرها می‌توانند هر چیزی باشند که معرفی بازی بعدی ندررلم را در حال حاضر، غیرممکن ساخته‌اند. باید در نظر داشت که ممکن است مشکلاتی مانند تأخیرهای داخلی ناشی از کار کردن از خانه، همچنان وجود داشته باشند.

چند ماه پیش بود که توسعه‌دهندگان اعلام کردند که به دلیل قرار دادن تمرکز خود بر روی پروژه بعدی، روند انتشار DLCهای جدید برای Mortal Kombat 11 به پایان می‌یابد. باید منتظر ماند و دید که آیا در سال 2022 شاهد معرفی این پروژه خواهیم بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا