اخبار بازی

فصل سوم سریال Castlevania در ماه دسامبر باز می‌گردد

سریال Castlevania

با اعلام شبکه نت‌فلیکس مشخص شد فصل سوم سریال Castlevania در تاریخ یک دسامبر برابر 10 آذر باز خواهد گشت. سریال انیمیشنی که دو فصل منتشر شده از آن با استقبال فراوانی از سوی مخاطبیبن و منتقدها مواجه شد.

این سریال تلویزیونی شبکه استریمی نت‌فلیکس نخستین بار در سال 2017 با فصل اول خود طی چهار قسمت منتشر شد و داستان شخصیت دراکولا و انتقامش از کلیسا و مردم را به دنبال کشته شدن همسرش روایت کرد. پس از آن گروهی از افراد از جمله شخصیت ترور بلمونت که جایگاه خود را از دست داده و اکنون تنها یک شکارچی هیولا است تصمیم می‌گیرند تا دراکولا را متوقف کنند.

این سریال توسط وارن الیس (Warren Ellis) به نگارش در آمده و وظیفه تولید آن بر عهده ادی شانکار (Adi Shankar) بوده است. کسی که وظیفه تولید دو سریال اقتباسی دیگر از مجموعه Assassin’s Creed و Devil May Cry را هم برای نت‌غلیکس بر عهده گرفته است. کیفیت سریال و استقبال صورت گرفته از آن تا حدی خوب بود که سازندگان سریال و شبکه نت‌فلیکس را متقاعد کرد آن را برای فصل دوم در قالب هشت قسمت و اکنون نیز برای فصل سوم در قالب ده قسمت بازگردانند.

اگرچه تاکنون اطلاعاتی خاصی از فصل سوم سریال Castlevania و بازیگران آن منتشر نشده اما حداقل می‌توانیم انتظار بازگشت ریچارد آرمیتیج (Richard Armitage) در نقش شخصیت ترور بلمونت، گراهام مک‌تیویش در نقش دراکولا، جیمز کلیس ( James Callis) در نقش شخصیت آلوکارد و الهاندرو رینوسو (Alejandra Reynoso) در نقش شخصیت سایفا بلنیدس را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا