اخبار بازی

گزارش: شرکت Netflix به‌دنبال سرمایه‌گذاری عظیم‌تر در صنعت بازی

طبق گزارشی که اخیرا توسط The Information منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت Netflix قصد دارد تا با جذب مدیران کارکشته و باسابقه، جای پای خود در صنعت بازی‌های ویدئویی را محکم کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی شرکت Netflix

رسانه The Information در این گزارش مدعی شده که Netflix در هفته‌های اخیر با چندین مدیر باسابقه در صنعت بازی در ارتباط بوده و به‌دنبال جذب شخصی است تا بتواند به عنوان یک فرد بالارده، به سرمایه‌گذاری بیشتر نتفلیکس در این صنعت کمک کند. گفته شده یکی از برنامه‌های نتفلیکس، الهام‌گیری از سرویس اشتراکی Apple Arcade است. این سرویس بازی‌ها را به‌صورت انحصاری در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.

نتفلیکس تاکنون این گزارش را تأیید یا تکذیب نکرده، اما یکی از سخنگویان شرکت در بیانیه‌ای به وب‌سایت Techradar گفته:

«اعضای ما برای تنوع و کیفیت محتوایمان ارزش زیادی قائل هستند. به همین دلیل است که ما برنامه‌های خود را گسترش داده‌ایم، از سریال‌ها گرفته تا مستندات، محتوای اوریجینال زبان بومی و تلویزیون واقع‌نما. مشترکان نیز از تعامل مستقیم بیشتر با داستان‌هایی که دوست دارند، مانند سریال Black Mirror: Bandersnatch و You v. Wild یا بازی‌های ساخته شده بر اساس Stranger Things و La Casa de Papel و همچنین All the Boys، لذت می‌برند. بنابراین ما مشتاقیم تا کارهای بیشتری را در عرصه سرگرمی تعاملی انجام دهیم.»

نتفلیکس مدتی پیش از بازی Fortnite به عنوان یک رقیب بزرگ یاد کرده بود، بنابراین ورود جدی‌تر آن‌ها به صنعت بازی منطقی به‌نظر می‌رسد. علاوه بر این، نتفلیکس تاکنون به‌دنبال ساخت سریال‌های انیمیشینی بر اساس بازی‌های زیادی رفته که می‌توان از بین آن‌ها Dota ، Castelvania، Resident Evil و Tomb Raider را نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا