اخبار بازی

نتفلیکس علاقه مند است Grand Theft Auto را به کاتالوگ بازی های خود اضافه کند

 

 

بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، نتفلیکس غول استریم می‌خواهد عناوین بزرگ ثرد پارتی را به کاتالوگ بازیهای خود اضافه کند.

به گفته منابع ناشناس، طی چند ماه اینده مشترکین نتفلیکس قادر خواهند بود که بازیهای موبایلی را انجام دهند، همچنین این شرکت در حال بررسی بازی های Extraction، Black Mirror و سری Sherlock Holmes است، که در آینده به سرویس خود اضافه کند.

نتفلیکس حتی با افزایش تعداد بازیهای فرست پارتی، به ارائه بازی‌های ثرد پارتی محبوب مانند Bloons TD 6 و Classic Solitaire ادامه می‌دهد. طبق گزارش‌ها درباره انتشار یک بازی از سری Grand Theft Auto با مالک راکستار یعنی کمپانی Take-Two وارد مذاکره شده است.

نتفلیکس در اواخر سال 2021 شروع به ارائه دسترسی به یک کتابخانه از بازی های موبایلی از طریق نسخه های اندروید و iOS برنامه خود کرد. همچنین این برنامه در حال گسترش به بازی های سطح بالاتری است که می توانند از تلویزیون یا رایانه شخصی استریم شوند.

در ماه آگوست یک سرویس بازی ابری را به صورت محدود در حالت بتا راه اندازی کرد. عنوان اول شخص Oxenfree از استودیوی Night School و بازی Molehew’s Mining Adventure  در حالت بتا تست شدند. بازیکنان از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترلر برای بازی در تلویزیون استفاده می کنند. در رایانه شخصی و مک، مشترکین می توانند با استفاده از صفحه کلید و ماوس بازی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا