اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit در 6 نوامبر منتشر خواهد شد

ریمستر بازی محبوب استودیوی کرایترین، Need for Speed: Hot Pursuit در تاریخ 6 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در 13 نوامبر برای کنسول نیتندو سوییچ با قیمت منتشر خواهد شد.

بازی Need for Speed: Hot Pursuit در سال 2010 منتشر شد، بنابراین بارزترین چیزی که مشاهده خواهید کرد، ارتقا جلو‌ه‌های بصری است که از قدرت سخت افزار‌های روز استفاده می‌کند. این بازی از دو مد مولتی‌پلیر و کراس‌پلی پشتیبانی می کند، بدین معنا که شما می توانید با دوستان خود صرف نظر از اینکه بر روی چه سیستمی هستند بازی کنید.

ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit به همراه تمامی محتوا‌های الحاقی منتشر شده برای بازی اصلی، یک مد عکس به روز شده، دستاوردهای کاملاً جدید و همچنین اتولاگ، شبکه اجتماعی درون اولین بازی که شما را در جریان دستاوردهای دوستانتان قرار می داد، دوباره به بازی اضافه شده‌اند.

بسته به اینکه در چه پلتفرمی بازی می‌کنید، می توانید از آن با نرخ فریم متفاوت و حتی با کیفیت 4K لذت ببرید. در کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ، این بازی با کیفیت 1080p و نرخ فریم 30 ثانیه اجرا می شود. این در حالی است که بازیکنان پلی استیشن 4 پرو  و ایکس‌باکس سری ایکس می توانند بین یک مد با رزولوشن 1080p با نرخ فریم 60 ثانیه و مد دیگر با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30 ثانیه یکی را  انتخاب کنند. و در رایانه شخصی، شما می توانید با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه و  با کیفیت 4K بازی کنید. بگفته‌ی سازندگان بازی این محدودیت نرخ فریم برای کمک به ایجاد یک زمین بازی یکنواخت در مد مولتی‌پلیر در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا