اخبار بازی

فاش شدن اطلاعات بازی Need for Speed Heat پیش از معرفی رسمی

بازی Need for Speed Heat

اگرچه قرار است امروز شاهد معرفی بازی Need for Speed Heat باشیم اما تصاویر و اطلاعات فاش شده پیش از رونمایی رسمی، اسم و زمینه کلی آن را به نمایش می‌گذارد.

در ابتدای هفته جاری شرکت EA اعلام کرد که قصد دارد با برگزاری رویدادی پیش از شروع نمایشگاه گیمزکام 2019، نگاهی به نسخه جدید سری بازی Need for Speed بیندازد و از آن به صورت رسمی رونمایی کند. با این حال پیش از وقوع این امر، کاربری در ساب‌ردیت این مجموعه توانسته تصاویر کوچکی از یوتیوب به دست آورد که ظاهرا به ویدئو برنامه‌ریزی شده برای معرفی رسمی نسخه بعدی بازی Need for Speed مربوط می‌شود. این تصاویر بخش اندکی از بازی را به تصویر کشیده و اطلاعاتی را در خصوص بازی ارائه می‌کنند.

همان‌طور که پیش از این شایعه شده بود نسخه جدید این سری به نام بازی Need for Speed Heat شناخته می‌شود. ظاهرا المان‌های دهه 80 داخل بازی وجود داشته و با توجه به لوگو نیز، این بازی در شهر میامی دنیال می‌شود. هم‌چنین تصویر دیگر، زنی در داخل اتومبیل مدرنی را نشان می‌دهد و تصویر دیگر، شخصیتی را در حال دویدن و یا فرار کردن به نمایش می‌گذارد.

با تمامی این توضیحات تا آخر امروز شرکت EA و استودیو Ghost Games از محصول جدید خود رونمایی می‌کنند. تا پیش از آن بهتر است صحت این اطلاعات را با شک و تردید در نظر گرفته و منتظر معرفی رسمی بازی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا