اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

تریلر گیم‌پلی بازی Necromunda: Underhive Wars منتشر شد

تربلری 10 دقیقه‌ای از بازی Necromunda: Underhive Wars منتشر شد این بازی یک عنوان سوم شخص نقش‌آفرینی – تاکتیکی است که توسط استودیوی روگ فکتور ساخته شده و قرار است توسط شرکت فوکس-هٌم-اینتراکتیو منتشر شود.

این یک بازی در مورد جنگ باند‌های جنایتکاری است که بین سه گروه بزرگ از خاندان نکروماندا رخ می‌دهد. این باندها شامال اشچر، گولایس و اورلاک هستند که هر کدام توانایی‌ها و خصوصیات ویژه‌ی خود را دارند.

باند اورلاک در نبرد از راه دور با هدف‌گیری‌های دقیق مهارت دارند. آنها همچنین نواحی حساس و کلیدی در آندهایو را کنترل می‌کنند که آنها را به ثروتمندترین باند در بین گروه‌های دیگر تبدیل کرده است.

باند اشچر گروهی هستند که اعضای آن را تنها زنان تشکیل می‌دهند. آنها بخش زیادی از تولیدات شیمیایی و داروهای محرک را در آندرهایو را کنترل می‌کنند. این گروه در نبرد‌های تن به تن با سلاح سرد مهارت دارند.

آخرین گروه باند گولایس است که نیرو‌های تنومند آندرهایو هستند، اعضای این باند از هیولاهایی عظیم که از تغییر ژنتیکی انسان‌ها شکل گرفته‌اند، تشکیل شده‌اند. باند گولایس از هر اسلحه‌ی بزرگی که بتوانند برای نبرد از چنگ حریفان خود تصاحب کنند، استفاده می‌کنند.

بازیکنان آزادند تا بین این باندها یک گروه را انتخاب کنند. همچنین این بازی قرار است آیتم‌های بی‌شماری را شامل سلاح‌ها، پیشه‌ها، رنگ‌های مختلف، مهارت‌های گوناگون و … را برای سفارشی‌سازی در اختیار بازیکنان قرار دهد.

این بازی در تاریخ 8 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا