اخبار بازی

ND : هنوز هیچ ایده ایی برای DLC داستانی U4 نداریم

مسئولین ND  در طی مصاحبه‌ایی با سایت « GameSpot » توضیح دادند که هنوز هیچ فکر خاصی برایDLC  داستانی « Uncharted 4 »  ندارند.

در ادامه با « بازی سنتر » همراه باشید

 

اگر نگاهی به محتوا‌های وعده داده شده در  Season Passبازی بیندازیم، در کنار دو DLC Multiplayer، یک DLC Single-player نیز به چشم می‌خورد.

«Arne Mayer» مسئول بخش ارتباطات و روابط عمومی ND  در همین مصاحبه گفته است:

« یک ماه پیش داشتم با Neil Druckmann   -کارگردان بازی- درباره داستان‌های ساخته شده و واکنش طرفداران صحبت می‌کردیم. برای من جالب بود که مردم فکر می‌کنند ما قسمتی از داستان یا کارهایی که انجام داده‌ایم را به عنوان DLC داستانی کنار گذاشته‌ایم اما حقیقت این است که هنوز هیچ ایده‌ایی برای آن نداریم.

ما به شدت مشغول بازی اصلی هستیم و من به او گفتم که ریسک بالایی بر سر DLC داستانی پذیرفته‌ایم چون هنوز هیچ ایده‌ایی برای عملی کردن آن نداریم. ما با هم متعهد به ساختن چیزی شده‌ایم که کیفیت بالایی داشته باشد، یک داستان گیرا و جذاب در آن نهفته باشد و ما این را نیز گفته‌ایم که این آخرین مرحله کاری U4 است.  ما باید همه این موارد را انجام دهیم در حالی که هیچ ایده‌ایی برای آن نداریم. »

 

اقای Meyer بر این موضوع تاکید کردند که همه مشغول بازی اصلی هستند و Neil حتی شروع به فکر کردن درباره DLC داستانی نکرده است.

ND قبلاً اعلام کرده بود که دلیل ساخته شدن DLC داستانی برای U4 موفقیت Left Behind اضافه‌‌ی داستانی The Last of Us است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا