اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای PS5 و PC معرفی شد

شایعات صحت داشتند و سونی در نمایش اخیر خود، از ریمستر دو بازی Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy برای PS5 و PC رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection

در حالی که دو نسخه آخر آنچارتد بر روی PS4 نیز خوب به‌نظر می‌رسند، استودیوی Naughty Dog و سونی قصد دارند تا در اوایل سال 2022 بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را عرضه کنند. همانطور که اشاره شد، این کالکشن ریمستر نسخه چهارم و «لاست لگسی» را در بر دارد و تریلر منتشر شده نیز برخی از بهبودهای اعمال شده را نمایش می‌دهد.

همچنین کاربران رایانه‌های شخصی نیز برای اولین بار می‌توانند به تجربه این دو عنوان از سری آنچارتد بپردازند. هر چند سونی در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی را برای این کالکشن اعلام نکرده، اما تأیید شده که مدت کمی پس از عرضه Uncharted: Legacy of Thieves Collection بر روی پلی استیشن 5، بازی برای PC نیز عرضه خواهد شد. همچنین وظیفه پورت نسخه PC به استودیوی Iron Galaxy سپرده شده است.

در حال حاضر جزئیاتی مانند حالت‌های گرافیکی مختلف و یا قیمت این کالکشن مشخص نیست. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در اوایل سال 2022 برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا