اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی NBA 2K22 معرفی شد

شرکت 2K Games از بازی NBA 2K22 برای عرضه در شهریور امسال رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی NBA 2K22

به گفته 2K Sprots، نسخه جدید بهترین تجربه بصری و هوش مصنوعی بازیکنان را با تیم‌های تاریخی NBA ارائه خواهد داد. 2K سیاست قیمت‌گذاری خود را نسبت به نسخه قبل تغییر نداده و ورژن نسل هشتمی و نهمی بازی به‌ترتیب با قیمت 60 و 70 دلار به‌فروش می‌رسند. همچنین افرادی که قصد دارند به هر دو ورژن نسل هشتمی و نهمی بازی دسترسی داشته باشند، باید نسخه Cross-Gen Digital Bundle را با قیمت 80 دلار تهیه کنند.

لوکا دونچیچ، ستاره تیم دالاس ماوریکس که تاکنون دو بار در NBA All-Star حضور داشته، بر روی کاور نسخه استاندارد و کراس-جن باندل قرار گرفته است. همچنین یک نسخه ویژه 100 دلاری نیز تحت نام NBA 75th Anniversary Special Edition معرفی شده که در کنار دسترسی به ارتقای نسل بعدی، شامل مواردی مانند توکن‌ها و پوینت‌های اضافه در بخش MyTeam می‌شود. بازیکنان کاور این نسخه را نیز دیرک نویتسکی، کریم عبدالجبار و کوین دورنت تشکیل می‌دهند.

در همین حال، کندز پارکر بر روی کاور نسخه WNBA 25th Anniversary Special Edition که تنها از طریق فروشگاه گیم استاپ و EB Games در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود، قرار گرفته است. مهاجم شیکاگو اسکای اولین بازیکن زن تاریخ محسوب می‌شود که تاکنون بر روی یک نسخه از سری NBA 2K قرار می‌گیرد. این نسخه ویژه که 70 دلار قیمت دارد، تنها برای PS5 و Xbox Series عرضه خواهد شد و 7 لباس ورزشی را برای WNBA شامل می‌شود.

بازی NBA 2K22 در تاریخ 10 سپتامبر امسال (19 شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا