اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

حجم بازی NBA 2K21 بر روی ایکس باکس سری ایکس بیش از 120 گیگ خواهد بود

به‌تازگی تصویری از صفحه بازی NBA 2K21 بر روی ایکس باکس سری ایکس منتشر شده که از حجم عظیم بازی بر روی این پلتفرم خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی NBA 2K21

بازی NBA 2K21 در همین هفته برای نسل بعد منتشر می‌شود و ورژن نسل بعدی بازی در مقایسه با نسل فعلی نه‌تنها ویژگی‌های بصری بهتر، بلکه به‌طور کامل بخش‌های جدیدی را شامل می‌شود. به‌نظر می‌رسد افزودن موارد جدید به نسل بعد بهایی را نیز به‌همراه دارد و این بها، حجم عظیم بازی است.

تصویری که در سابردیت سری NBA 2K در حال دست به دست شدن است، نشان می‌دهد که حجم جدید ترین نسخه سری بر روی Xbox Series X معادل 121.7 گیگ خواهد بود. البته تصویر دیگری از طریق صفحه توئیتر PowerGotNow@ منتشر شده که حجم این بازی بر روی کنسول نسل بعدی مایکروسافت را 101 گیگ نشان می‌دهد. احتمال می‌رود که تصویر دوم مربوط به نسخه Xbox Series S باشد.

در هر صورت، این اولین بار نیست که خبر حجم عظیم عناوین بر روی کنسول‌های نسل بعدی را می‌شنویم. برای مثال، Call of Duty: Black Ops Cold War نیز بر روی نسل به بعد بیش از 130 گیگ فضا نیاز خواهد داشت.

بازی NBA 2K21 هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل فعلی و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این عنوان در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان، سه شنبه همین هفته) برای Xbox Series X|S و دو روز پس از آن برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نسخه نسل بعدی NBA 2K21 شامل یک بخش انحصاری به‌نام The City خواهد بود که بازیکنان در آن امکان تعامل با NPCهای مختلف و دریافت کوئست و انجام فعالیت‌های دیگر را دارند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”qwerty2, post: 4889440, member: 106843″]
    منظور اینه که این حجم روی دیسک هستش ؟
    اینا از چه نسل بلو ری استفاده میکنن و چقد ظرفیت داره ؟
    [/QUOTE]
    منظور حجمیه که بازی اشغال میکنه. Series S که تماما دیجیتالیه و دیسک درایو نداره، Series X هم از همون 4K UHD Blu-Ray استفاده میکنه.

    سری X یک ترابایت حافظه داره (802 گیگ قابل استفاده)،
    سری S هم 512 گیگ. (364 گیگ قابل استفاده)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا