اخبار بازی

بازی NBA 2K21 دارای تبلیغات اجباری است

طبق اطلاعاتی که رسانه استرالیایی Stevivor به‌اشتراک گذاشته، بازی NBA 2K21 دارای تبلیغاتی است که بازیکنان امکان رد کردن (اسکیپ) آن‌ها را ندارند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی NBA 2K21

هنگامی که صحبت از بازی‌های بسکتبال به میان می‌آید، برای بسیاری از بازیکنان تنها یک مقصد وجود دارد: سری NBA 2K. با اینکه EA نیز تلاش کرد تا با NBA Live با رقابت با این بازی بپردازد، اما NBA 2K سهم عظیمی از بازار را در اختیار خود گرفته است. حال به‌تازگی جدید ترین نسخه این سری یعنی NBA 2K21 عرضه شده که بابت تبلیغات اجباری قرار گرفته در آن، موجب ناراحتی طرفداران شده است.

در گزارش Stevivor تأیید شده که این تبلیغات در نسخه رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل مشاهده‌اند و همان‌طور که گفته شد، غیر قابل اسکیب هستند. در این گزارش صحبتی از نسخه گوگل استدیا و نینتندو سوئیچ به‌میان نیامده، اما احتمالا تمام ورژن‌های بازی دارای این تبلیغات هستند. هنوز مشخص نیست که نسخه نسل بعدی بازی نیز به‌همین روال خواهد بود یا خیر.

مدتی پیش تبلیغات غیر قابل اسکیپ در بازی UFC 4  نیز موجب اعتراضات زیادی شده بود؛ اما در نهایت EA این تبلیغات را از بازی حذف کرد. ورژن نسل بعدی عنوان NBA 2K21 در زمان عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با قیمت 70 دلار در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا