اخبار بازیکامپیوتر

بازی NBA 2K21 را به‌طور رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

اپیک گیمز اعلام کرده که بازی NBA 2K21 آخرین عنوان رایگان فروشگاه Epic Games Store است و این عنوان تا تاریخ 27 می (6 خرداد) به‌طور رایگان قابل دسترس خواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی NBA 2K21

به‌طور معمول، شرکت Epic Games بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز استور را یک هفته قبل از رایگان شدن معرفی می‌کند. اما اینبار چنین اتفاقی نی‌افتاد و این شرکت از مدتی پیش، اعلام کرد که بازی رایگان جدید یک عنوان مرموز خواهد بود. حال همانطور که انتظار می‌رفت، این عنوان مرموز یک بازی بزرگ و قابل توجه، یعنی NBA 2K21 است.

شرکت 2K در یک اعلامیه جداگانه عنوان کرده با قابلیت کراس پلی، کاربران رایانه‌های شخصی می‌تواند از حالا به بعد بر روی استیم و اپیک گیمز استور با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند. به‌شکل جالبی، بازی رایگان هفته آتی اپیک گیمز استور نیز یک بازی مرموز خواهد بود. بنابراین پس از به اتمام رسیدن مهلت دریافت NBA 2K21، احتمالا شاهد رایگان شدن یک بازی بزرگ دیگر خواهیم بود.

علاوه بر رایگان شدن NBA 2K21، اپیک گیمز همچنین تخفیفات Mage Sale را آغاز کرده است. در کنار این تخفیفات، کاربرانی که خریدی با قیمت 15 دلار یا بیشتر داشته باشند، 10 دلار تخفیف دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا