اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

تصویر کاور NBA 2K21 مشخص شد

تصویر چهره‌های سرشناس بسکتبال یعنی کوبی برایان فقید، Damian Lillard و Zion Williamson بر روی کاور NBA 2K21 نقش خواهد بست. همچنین شرکت 2K اعلام کرده است که در نسخه Mamba Forver به زندگی کوبی برایان خواهد پرداخت.

شرکت 2K در تاریخ دوم جولای تصاویر ورزشکارانی که بر روی کاور بازی NBA 2K21 خواهند بود را اعلام کرد. این عنوان که پرفروش ترین بازی مربوط به مسابقات بسکتبال NBA در 19 سال اخیر بوده است در تاریخ 4 سپتامبر 2020 برای کنسول‌های نسل فعلی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین NBA 2K21 برای کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به عنوان یکی از عناوین هنگام عرضه ( Launch title) در تعطیلات سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. باید به این نکته توجه داشت که نسخه‌ کنسول‌های نسل آینده شامل بهبود‌های بسیار زیاد گرافیکی بهبود گیم‌پلی و افزایش امکانات رقابت‌های آنلاین خواهد بود.

در این رابطه Greg Thomas مدیر بخش هنری بازی گفته است که این عنوان یک جهش بسیار بزرگ است. ” ما در حال به کارگیری تجربه سالیان گذشته و همچنین دانش و مهارت‌های خودمان برای عرضه بهترین نسخه بازی برای PlayStation 5 و Xbox Series X هستیم. ما بازی را از ابتدا بازسازی کردیم تا بتوانیم از قدرت و تکنولوژی کنسول‌های نسل آینده به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.”

طبق اعلام 2K تصویر هر کدام از ورزشکاران به یک دوره اشاره می‌کند. Damian Lillard به دوره فعلی مسابقات NBA اشاره دارد. Zion Williamson از چهره‌های آینده دار بسکتبال است و در مورد کوبی برایان واقعا چه میشود گفت؟ Alfie Brody مدیر بازاریابی این شرکت اشاره کرده است که این 3 ورزشکار به حال، آینده و تاریخ این بازی اشاره دارند.

این بازی در تاریخ 4 سپتامبر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر‌های شخصی به بازار عرضه خواهد شد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا