اخبار بازی

استودیو Naughty Dog به ویدئوهای لو رفته بازی The Last of Us Part II در فضای مجازی واکنش نشان داد

همانطور که احتمالا می‌دانید، به‌تازگی ویدئوهایی از بخش‌های مهم بازی The Last of Us Part II به‌شکل غیر سمی پخش شده که داستان بازی را لو می‌دهند. حال امروز استودیو Naughty Dog با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان داده‌است.

بازی The Last of Us Part II

مطمئنا لو رفتن قسمت‌های مهم داستان قبل از عرضه بازی، یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای یک استودیو بیوفتد. در چند روز گذشته استودیو ناتی داگ شاهد چنین چیزی بود. با اینکه شرکت Sony منبع اصلی ویدئوها را از دسترس خارج کرده، اما دیگر کار از کار گذشته و کاربران زیادی توانسته‌اند آن‌ها را ذخیره کنند و همین حالا در حال به اشتراک گذاشتن مطالب و ویدئوهای حاوی اسپویل در سطح اینترنت هستند.

ناتی داگ با انتشار بیانیه‌ای در توئیتر گفت: “می‌دانیم که چند روز اخیر برای شما به‌شدت سخت بوده، ما نیز چنین حسی داریم. دیدن به اشتراک گذاشته شدن تصاویر و ویدئو قبل از عرضه بازی ناامید کننده است. تمام تلاش خود را بکنید تا در معرض لو رفتن داستان قرار نگیرید، ما از شما نیز می‌خواهیم که داستان بازی را برای دیگران لو ندهید. The Last of Us Part II به‌زودی به دست شما می‌رسد. مهم نیست چه چیزی را ببینید یا بشنوید، تجربه نهایی بازی ارزش صبرتان را خواهد داشت.”

آقای نیل دراکمن (نائب رئیس استودیو و کارگردان خلاق و نویسنده بازی) نیز با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود عنوان کرد با اینکه تیم توسعه‌دهنده به همراه طرفداران بخاطر اتفاقات اخیر بسیار ناراحتند، اما همچنان استودیو ناتی داگ بابت انتشار بازی و رساندن آن به دست مخاطبان شور و اشتیاق زیادی دارد.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که منبع اصلی ویدئوهای لو رفته کجاست، اما شخصی که مسئول این موضوع است احتمالا در دردسر بزرگی افتاده‌است. کسانی که قرارداد NDA را نقض می‌کنند نه‌تنها ممکن است از آن‌ها شکایت شود، بلکه در لیست سیاه باقی استودیوهای صنعت بازی‌های ویدئویی نیز قرار می‌گیرند.

بازی The Last of Us Part II که پس از چند بار تأخیر خوردن حالا تاریخ انتشار جدیدی دارد، در روز 19 جون برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا