اخبار بازیپلی استیشن 5

جذب نیرو برای ساخت یک بازی تک‌نفره توسط استودیو Naughty Dog

استودیو Naughty Dog برای پروژه‌های آینده آگهی‌های شغلی جدیدی را در وب‌سایت رسمی خود قرار داده که از طریق آن‌ها اطلاعات تازه‌ای به‌دست آمده‌است. برای جزئیات بیشتر با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی The Last of Us Part 2

در حالی که هنوز یک ماه نیز از عرضه بازی The Last of Us Part 2 نگذشته، ناتی داگ از همین حالا در صدد جذب نیرو برای خلق عناوین جدید است. طبق آگهی شغلی جدید منتشر شده توسط ناتی داگ، این استودیو در تلاش است تا یک طراح مرحله/محیط برای کار کردن بر روی عنوانی تک‌نفره را استخدام کند. همچنین این استودیو به‌دنبال یک انیماتور گیمپلی/مبارزات است که بتواند گیمپلی مناسبی را برای پروژه‌های آینده ناتی داگ خلق کند.

در ادامه نیز ذکر شده که ناتی داگ قصد دارد یک برنامه‌نویس جدید را به استخدام خود در بیاورد. در توضیحات این بخش نوشته شده که فرد مورد نظر با همکاری سایر گروه‌های مربوط به تکنولوژی استودیو، به آنالیز گرافیک نسل بعدی و رفع باگ ابزارها می‌پردازد. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده توسعه عنوانی نسل بعدی توسط ناتی داگ باشد.

استودیو Naughty Dog پیش‌تر ذکر کرده بود که طرفداران Faction (حالت چند نفره The Last of Us) را فراموش نکرده‌است؛ اما به‌نظر می‌رسد در کنار این پروژه چند نفره، همان‌طور که انتظار می‌رفت یک بازی داستان‌محور تک‌نفره نیز توسط این استودیو برای کنسول پلی استیشن 5 در دست ساخت قرار دارد. نائب رئیس ناتی داگ یعنی نیل دراکمن، مدتی پیش عنوان کرد که پروژه بعدی این استودیو می‌تواند قسمت سوم The Last of Us یا یک IP جدید باشد.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی The Last of Us Part 2 را از بازی سنتر مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی:

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. ما گیمرها خواستار این هم فشار بر این استدیو نیستیم .یه سال حسابی استراحت کنید بعد رو پروژه جدید کار کنید .
    حسابی از سود این بازی لذت ببرید خرج بخشها مختلف استدیو کنید تا از هر نظر امادگی کامل برای ساخت پروژه جدید رو داشته باشید ..
  2. خیلی خوبه اگر تقسیم بشه برای ساخت یک پروژه اینجوری فشار به نیرو کم میشه

    ps: محسن روی تگ Naughty Dog کلیک کن واسه من فیلتره :))

    والا طبق گزارشات برای همین Tlou P2 هم کلی برنامه داشتن تا از فشارهای وحشتاک جلوگیری کنن، ولی خب از یه جا به بعد (طبق گفته کوتاکو از 2018) دوباره فشارها شروع میشن و میبینن که همون آشه و همون کاسه. :D بنظرم باید دید بازی بعدیشون تو چه مقیاسی هست. اگه برعکس پارت 2 پروژه بعدی به لحاظ اسکیل کوچیکتر باشه و با گیمپلی 30 ساعتی روبرو نشیم من یکی که مشکلی ندارم.

    پ.ن: آخ آخ قند شکن من همیشه روشنه متوجهش نشدم!:))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.
بستن
بستن