اخبار بازی

استودیو Naughty Dog بازی The Last of Us Online را لغو کرد

سونی در اوایل سال جاری اندازه بازی چند نفره The Last of Us را پس از ارزیابی کاهش داد. طبق گزارش بلومبرگ در ماه می، تعداد افرادی که روی این پروژه کار می‌کردند، تا حدی به دلیل بازخورد استودیو بانجی در مورد کیفیت آن، کاهش یافته بود. گزارش بلومبرگ مدعی شد: Bungie سوالاتی را در مورد توانایی پروژه چند نفره The Last of Us برای درگیر نگه داشتن بازیکنان برای مدت طولانی مطرح کرد که منجر به ارزیابی مجدد شد. اندکی قبل از انتشار گزارش بلومبرگ در ماه مه، استودیو Naughty Dog ظاهراً با بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی منشر کرد، نشان می‌داد که بازی چند نفره The Last of Us به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد.

در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود، توسعه‌دهنده گفت: ما متوجه می‌شویم که بسیاری از شما منتظر اخباری در مورد پروژه‌ای بوده‌اید که ما آن را The Last of Us Online می‌نامیم. هیچ راه آسانی برای گفتن این موضوع وجود ندارد، ما تصمیم فوق‌العاده سختی را برای توقف توسعه آن بازی گرفته‌ایم. ما می دانیم که این خبر برای بسیاری سخت خواهد بود، به خصوص انجمن اختصاصی ما The Last of Us Factions، که جاه طلبی‌های مولتی پلیر ما را به شدت دنبال می کنند. می‌خواستیم چگونگی تصمیم‌گیری را با شما در میان بگذاریم. تیم چند نفره از زمانی که ما روی The Last of Us Part II کار می‌کردیم، در مرحله پیش‌تولید این بازی بوده‌اند. تجربه‌ای را ایجاد کردند که احساس می‌کردیم منحصربه‌فرد بود و پتانسیل فوق‌العاده‌ای داشت. هنگامی که تیم چند نفره در طول این مدت ایدههای خود را برای The Last of Us Online تکرار کرد، دید آنها متبلور شد، گیم‌پلی بازی زیباتر و رضایت‌بخش‌تر شد، و ما در مورد مسیری که در آن حرکت می‌کردیم مشتاق بودیم.

با یشرفت در ساخت بازی، دامنه عظیم جاه طلبی ما روشن شد. برای انتشار و پشتیبانی از The Last of Us Online، باید تمام منابع استودیوی خود را برای سال‌های آینده به پشتیبانی از محتوای جدید قرار میدایدم، که به شدت بر توسعه بازی‌های تک‌نفره تأثیر گذار بود. بنابراین، ما دو مسیر پیش روی خود داشتیم: تبدیل شدن به یک استودیوی سازنده‌ی بازی‌های آنلاین محور و یا تمرکز بر روی بازی‌های تک‌نفره که میراث Naughty Dog را مشخص کرده‌اند.

ما به همه افراد حاضر در استودیو که این پروژه را تحت تأثیر قرار دادند، بسیار افتخار می کنیم. آموخته‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در این بازی به چگونگی توسعه پروژه‌های ما کمک می‌کند و در جهتی که به عنوان یک استودیو در پیش می‌رویم بسیار ارزشمند خواهد بود. ما بیش از یک بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه و کاملاً جدید داریم که در اینجا در Naughty Dog در حال کار روی آن‌ها هستیم و در آینده اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که در راه است را به اشتراک میگذاریم. تا آن زمان، ما از جامعه خود برای حمایت شما در طول این سال ها بسیار سپاسگزاریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا