اخبار بازیپلی استیشن 5

ایوان ولز، رئیس ناتی داگ از این استودیو جدا می‌شود

ایوان ولز که در حال حاضر به‌طور مشترک رهبری استودیوی Naughty Dog را بر عهده دارد، تا پایان سال 2023 بازنشسته خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

ایوان ولز - استودیوی Naughty Dog

ولز از 1998 به ناتی داگ پیوسته بود و پس از جدایی اندی گوین و جیسون رابین (موسسین ناتی داگ) در سال 2004، مدیریت این تیم را بر عهده گرفت. به‌دنبال عرضه بازی The Last of Us Part 2 در سال 2020، نیل دراکمن نیز به عنوان دیگر رئیس استودیو به او پیوست تا به‌طور مشترک رهبران استودیوی ناتی داگ محسوب شوند. اکنون ایوان ولز با انتشار پیامی بازنشستگی خود از این استودیو را اعلام کرده است:

«این تصمیم احساسات شدید و مغایری را برای من به همراه دارد. اما من به این نتیجه رسیده‌ام که بابت زمان خود در ناتی داگ و آنچه که با یکدیگر در 25 سال اخیر به دست آورده‌ایم، احساس رضایت دارم. من به توانایی نیل برای اداره استودیو کوچک‌ترین تردیدی ندارم. اکنون زمان مناسبی است تا این فرصت را در اختیار او و سایر اعضای تیم مدیریتی قرار دهم تا استودیو را به سمت آینده‌ای پر از موفقیت هدایت کنند.»

در همین حال، نیل دراکمن اعلام کرده که ناتی داگ طی چند سال اخیر مشغول پایه‌ریزی یک ساختار جدید مدیریتی برای این استودیو بوده است. به گفته او، این ساختار جدید به شیوه زیر خواهد بود:

  • مدیر خلاقیت: نیل دراکمن
  • مدیر استودیو و بخش عملیاتی: آلیسون موری
  • مدیر بخش فرهنگی و ارتباطات: آرنه میر
  • مدیر بخش‌های هنری: اریک پنگلین و جرمی ییتز
  • مدیر تولید و طراحی: آنتونی نیومن

آخرین عنوان عرضه شده توسط ناتی داگ، نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 بود که به‌خاطر مشکلات فنی شدید با انتقادات فراوانی مواجه شد. ناتی داگ تأیید کرده که در حال حاضر، بر روی چند پروژه مختلف، از جمله بازی آنلاین The Last of Us و حداقل یک بازی داستانی بزرگ مشغول به کار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا