اخبار بازی

Naughty Dog و توضیح در مورد کاور The Last Of Us

کاور بازی اکشن و جدید شرکت Naughty Dog یعنی The Last Of Us شامل شخصیت مونث Ellie و شخصیت مذکر Joel می‌شود. طراح ارشد شرکت ND آقای Neil Druckmann و صداگذار شخصیت Ellie خانم Ashley Johnson در مورد این کاور با VG247 مصاحبه جالبی انجام داده اند.
Johnson در این باره می‌گوید: "به نظرم آن ها(شرکت های بازی‌سازی) از ترس فروش کم بازی هایشان، شخصیت های زن را روی کاور قرار نمی‌دهند؛ این موردی است که همه بازی‌بازان نیز کاملا آن را فهمیده اند؛ به نظرم آن ها فکر می‌کنند که با وجود شخصیت مونث روی کاور بازی، فروش بازی نسبت به وقتی که یک شخصیت مذکر و خشن روی کاور باشد، کمتر است."
Druckmann نیز با Johnsen در این مورد، هم نظر است. به عقیده او نیز، فروش کمتر بازی هایی که در کاور آن ها شخصیت مونث وجود دارد، در مقایسه با بازی هایی که شخصیت مذکری روی کاورشان نقش بسته است استدلال غلطی است. او همچنین فاش کرد که Naughty Dog در ابتدا در نظر داشت که فقط Ellie را در کاور بازی قرار دهد.
Druckmann در این مورد می‌گوید: "به نظر من این که با قرار دادن شخصیتی مونث روی کاور بازی، شاهد فروش کمتر آن خواهیم بود؛ تصور اشتباهی است. در بحث و صحبت های زیادی نیز به ما گفته می‌شد که Ellie را در کاور قرار ندهیم ولی تمامی کارکنان Naughty Dog با این قضیه مخالفت کردند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا