اخبار بازی

Naughty Dog: وجود عناصری مهم در بازی The Last of Us

چیزی به عرضه ی بازی The Last of Us باقی نمانده است. عنوان سبک Action-Adventure جدید شرکت Naughy Dog، به عنوان یکی از بزرگترین بازی های این چند سال اخیر به حساب می آید. طراح مراحل این عنوان آقای Ricky Cambier در صبحت های اخیر خود با سایت OPM  در رابطه با نکات قوت گیم پلی بازی می گوید: "در جهان این بازی، یک دشمن هم توانایی کشتن شما را دارد" و اینکه "در این وضعیت شما چه باید کنید ؟"

 آقای Cambier می خواهد تا بازیکنان در این بازی تجربه های جدیدی را سیاحت کنند. البته این به معنی وجود برخی عناصر پیچیده ی طراحی شده در بازی است: "سیستم گیم پلی این بازی ثابت شده است که سخت خواهد بود و این حیرت آور است. ما در تلاشیم تا چیزی متفاوت که با بازی کردن آن لذت می برید، خلق کنیم."

"ما می خواهیم شما جهانی را تصور کنید که در آن محدودیت منابع دارید. با خود می گوییدکه یا باید مخفیانه عبور کنید یا کشته شوید؛ می کشید یا کشته می شوید. واقعا شما در این جهان چه خواهید کرد؟ دشمنان قصد کشتن شما را دارند و شما کسی را به همراه دارید که باید از او مراقبت کنید، واقعا شما چه کار خواهید کرد؟ این ها وقایع ترسناکی هست که به سراغ شما می آیند همچون حشراتی که در تاریکی به انتظار شما هستند."

ایشان ادامه داد: "در بازی های Naughty Dog صداهای محیط پیرامون بسیار اهمیت دارند. از نظر من مردم واقعا در طول این بازی حیرت زده خواهند شد. در حال حاضر شما جهانی در پیش رو دارید که تحت تاثیر صداهای دشمنانتان خواهید بود. حال وقتی که یک دشمن می تواند به راحتی شما را از پای در آورد، شما با شنیدن صدای او می ترسید، فرار می کنید و در جایی پنهان می شوید. به این دلیل که این دشمنان _ با نام Clickers در بازی هستند_ وحشت زیادی برایتان ایجاد می کنند. آن ها با استفاده از صدایتان، شما را پیدا می کنند. ما ترکیباتی جدید، سیستم مبارزه و سیستم گوش دادن را قرار داده ایم، ما تمامی این آیتم ها را قرار دادیم تا برای شما جهانی مرگبار و خطرناک ایجاد کنیم."

بازی The Last of Us به صورت انحصاری برای کنسول PS3 در تاریخ 14 June عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا