اخبار بازی

Naughty Dog: ما مشغول ساخت بازی برای PS Vita نیستیم

چند وقت پیش آقای Guy Longsworth از سوی شرکت سونی در مصاحبه ای با  GameTrailers بیان کرد تمام استودیوهای سونی مشغول به ساخت بازی برای کنسول دستی Vita هستند. با این جمله ذهن ما به صورت خودکار به سمت بهترین استودیو شرکت سونی رفت، استودیویی که بازی‌هایی چون uncharted را عرضه کرد و مشغول ساخت بازی The Last of Us است. بله آن استودیو Naughty Dog است، ولی به نظر می‌رسد شرایط به گونه ای دیگر باشد.
 آقای Meyer از سوی استودیو Naghty Dog این حرف را رد کرد و مشخص شد آن‌ها برای Vita بازی نمی‌سازند. او بیان کرد: «من نمی‌گویم هرگز برای PS Vita بازی نمی‌سازیم، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای آن نداریم. متنفرم از این که در کارم پیشرفتی نکنم، و باید بگویم ما حداکثر تلاشمان را می کنیم تا بازی‌هایمان بر روی کنسول مطابق میل ما باشند و من دوست دارم همه‌ی توان و منابعمان را برای گسترش تکنولوژی و موتور بازیسازیمان مصرف کنیم.
 PSVita می‌تواند قوانین حاکم بر کنسول‌های دستی را تغییر دهد و آن‌ها ‌را به راهی نوین بکشاند. همانطور که گفتم من نمی‌گویم هرگز برای آن بازی نمی‌سازیم اما ما هنوز هیچ برخوردی با این کنسول دستی نداشتیم. به همین دلیل است که بازی Jak and Daxter: The Lost Frontier برای PSP یک پروژه داخلی برای ما نبود.»
خوب است که بدانید بازی Uncharted: Golden Abyss که در انحصار کنسول دستی PS Vita است در دستان Nughty Dog ساخته نمی‌شود و کار آن را SCE Bend Studio بر عهده دارد و این بازی به همراه کنسول دستی Vita در 22 فبریه منتشر خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا