اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

از بازی MultiVersus رسما رونمایی شد

پس از چندین لیک و شایعات مختلف، Warner Bros. Games به‌صورت رسمی بازی کراس اور MultiVersus را برای عرضه در سال 2022 معرفی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی MultiVersus

بازی MultiVersus یک عنوان پلتفرم فایتر است که در سال آینده برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و PC منتشر می‌شود. بازی از قابلیت کراس پلتفرم بهره می‌برد و شخصیت‌های محبوبی مانند بتمن، هارلی کوئین، واندر وومن و سوپرمن از دنیای کامیک‌های DC در آن حضور دارند. همچنین حضور شگی از سری اسکوبی دو، جیک و فین از سری Adventure Time، آریا استارک از گیم آو ترونز، تام و جری و چند شخصیت مشهور دیگر به عنوان کاراکتر قابل بازی تأیید شده است.

استودیوی Player First Games وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد. گفته شده که مبارزات در قالب 2v2 ،1v1 و همچنین 4 نفره Free-for-all خواهد بود که به‌شکل آنلاین و آفلاین قابل بازی‌اند. همچنین هر مبارز دارای حرکات قابل شخصی‌سازی خواهد بود. محیط‌های نمادینی مانند Tree Fort و Batcave در بازی گنجانده شده‌اند و در آینده نیز آپدیت‌های مختلفی برای اضافه کردن استیج‌ها، شخصیت‌ها، اسکین‌ها و رویدادهای درون بازی برنامه‌ریزی شده است.

تاد هوین، کارگردان بازی اعلام کرده که MultiVersus بر روی استراتژی و کار تیمی تأکید زیادی دارد و از پایه ساخته شده تا به یک بازی اجتماعی بر پایه همکاری تبدیل شود. علاوه بر این، او تأیید کرده که سازندگان بر روی ارائه یک تجربه آنلاین با کیفیت بالا تمرکز زیادی دارند و بازی از نت کد Rollback با سرورهای اختصاصی بهره می‌برد.

بازی MultiVersus در سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی بازی، شانس خود را برای شرکت در یک پلی‌تست امتحان کنند.

بازی MultiVersus بازی MultiVersus MultiVersus بازی MultiVersus

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا